« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
حاشیه نگاری مهر از سفر معاون رئیس جمهور به کرمانشاه؛
سفر حسین علی امیری معاون رئیس دولت یازدهم به کرمانشاه با حاشیه هایی همراه بود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از مهر ، معاون پارلمانی رئیس جمهور از بامداد امروز به استان کرمانشاه سفر کرد تا علاوه بر شرکت در جلسه شورای اداری برخی از برنامه های در حال اجرا را نیز بازدید کند.

گرچه حسین علی امیری اصالتا اهل کرمانشاه است و هر از چند گاهی به صورت غیر رسمی به این استان سفر می کند اما ظاهرا اینبار تصمیم بر این بود تا او در قامت معاون رییس جمهور یک حضور رسمی را تجربه کند.

امیری پس از ادای احترام به مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس به دیدار آیت الله علما رفت. جایی که معاون پارلمانی رئیس جمهور سخنان خود را با مرور برخی توصیه های مذهبی شروع کرد اما با واکنش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه رو به روشد.

آیت الله علما با آرامش همیشگی خود از معاون رییس جمهور پرسید: برای گفتن این حرفها که کرمانشاه نیامده اید... از برنامه های سفر هم بگویید که ان شاالله چه دستاوردی برای استان خواهد داشت؟

سوالی که تقریبا هیچ جواب روشنی به آن داده نشد...

بعد از دیدار با آیت الله علما، معاون رییس جمهور به جلسه شورای اداری استان رفت تا سخنان مدیران و نمایندگان مجلس را بشنود اما ظاهرا انتظار چیزی را که رقم خورد نداشت.

پس از گزارش روتین برخی از مدیران کل و استاندار کرمانشاه، نادری نماینده مردم اورامانات با استفاده از استفهام های انکاری خود انتقادهای معکوسی را به زبان آورد...

نادری که ظاهرا همه گزارشهای بی نقص و بدون اشاره به ضعفهای استان توسط مدیران برایش خوش آیند نبود گفت: ظاهرا بهتر است که ما هم بگوییم هیچ مشکلی نداریم... بیکاری نیست، جاده ها کشته نمی گیرد و مدیریت بحران و وضعیت آب و بالاخره همه چیز خوب است. ظاهرا گوشها برای شنیدن مشکلات سنگین است.

سخنرانی سایر نمایندگان استان کرمانشاه هم به همین منوال بر پاشنه انتقاد بی پرده از عملکرد مدیریت دولت در استان کرمانشاه چرخید تا نوبت به سخنرانی معاون پارلمانی رئیس جمهور برسد!

حسینعلی امیری واکنش نسبتا تندی به انتقادها داشت و تمام سخنرامی خود را به انتقاد از دولت قبل اختصاص داد. او پس از انتقادهای خود گفت: به نظر شما این حکومت داری و رسم حاکمیت بود؟

انتقال چند هزار دلار پول توسط معاون رئیس جمهور!

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به خاطره ای از زمان تحریمها و عدم امکان نقل و انتقال پول در کشور اشاره کرد و گفت: وقتی برای یک سفر کاری در ژنو بودم یکی از هموطنان که آنجا کارمند بود و البته از همشهری های خودمان هم بود از من خواست تا چند هزار دلار پول را برای خانواده او به ایران بیاورم.

وقتی در آسیای میانه هنوز احمدی نژاد رییس جمهور است

معاون رییس جمهور البته خاطره جالب دیگری از سفرش با رحمانی فضلی وزیر کشور را بازگو کرد که در نتیجه آن حاضرین در جلسه با تعجب به هم می نگریستند!

امیری گفت: به همراه آقای رحمانی فضلی به یکی از کشورهای آسیای میانه سفر کرده بودیم و رئیس جمهور آنجا مدام می گفت برادرم فلانی... برادرم فلانی (احمدی نژاد). من از آقای رحمانی فضلی پرسیدم مگر این آقا نمی داند آن مرد رفته و آقای روحانی آمده است؟

حکایت کلنگ های دوباره

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین برای کلنگ زنی پروژه پارک سراب قنبر کرمانشاه به این منطقه برده شد و البته حاشیه آن هم در برخی رسانه ها منتشر شد.

خبرنگاران حاضر در این مراسم معتقد بودند که در تیر ماه سال ۹۳ و در نشست خبری رئیس سازمان پارکهای استان کرمانشاه خبر درختکاری ۱۰ هکتار از این مجموعه و البته قول افتتاح آن را در سال ۹۵ منتشر کرده اند اما امروز بازهم برای کلنگ زنی آن به اینجا آورده شده اند...

به گزارش مهر، حسین علی امیری بعد از پشت سر گذاشتن این روز کاری ترجیح داد کمی هم سیاحت کند او از تکیه معاون الماک کرمانشاه بازدید کرد و پس از آن نیز به پروژه قطار شهری کرمانشاه و راه آهن نیز سری زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین