« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

به گزارش دولت بهار، عبدالرضا سلطانی در کانال تلگرام خود نوشت:

جناب وزیر معزول دیروز فرمودند " با چماق‌هایی که در زیر زمین وزارتخانه بود، معلمان را زدند و ظهر به آنها ناهار دادند." در دولت قبل دو اتفاق تلخ رقم خورد. ابتدا مساله تخلف بانکی معروف به 3 هزار میلیاردی و سپس مساله بابک زنجانی.  که از قضا، چه در مساله اول و چه در مساله دوم، دولت قبل یا لااقل زیرمجموعه "تحت اختیار دولت قبل"، به گواه اظهارات و محاکم قضایی، هیچ ارتباطی با این موضوعات نداشت.
اما در این چند سال، آنچه رقم خورده، یک سره مرتبط با دولت بوده است. چه اختلاس 1200 میلیاردی. چه غارت به واسطه فیش ها و وام های نجومی و چه گل سر سبد این وقایع، یعنی چپاول 8 هزار میلیاردی. حالا در این میان چرا سیاست یک بام و دو هوا اجرا می شود، سوالی است که مردم به زودی پاسخ آن را به وضوح خواهند یافت.

از جناب فانی هم که لطف فرمودند و 8 هزار میلیارد ناقابل را به فنا دادند کمال تشکر را داریم. منتهی کاش پس از ضربت چماق 8 هزار میلیاردی بر فرق سر معلمان بی نوا، یک نهار آنها را دعوت می کردند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: