« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:
حجت­ الاسلام مزارعی: آنهایی که می­گویند، در این سال­ها حمایت از مجموعه ­های نظامی بالا رفته و نیازی به این همه موشک، توپ و تفنگ نیست اقتدار نیروهای نظامی را نمی­خواهند، در حالی که همین افراد اگر راست می گویند یک روز بدون محافظ در شهرها تردد کنند.
پایگاه خبری آوای رودکوف : رییس کل دادگستری استان در همایش پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گفت: آنهایی که می­گویند، در این سال­ها حمایت از مجموعه ­های نظامی بالا رفته و نیازی به این همه  موشک، توپ و تفنگ نیست اقتدار نیروهای نظامی را نمی­خواهند، در حالی که همین افراد اگر راست می گویند یک روز بدون محافظ در شهرها تردد کنند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان حجت­ الاسلام و المسلمین مزارعی با اذعان به اینکه حضور نیروهای نظامی در جامعه امنیت را به همراه می آورد گفت: اقتدار همراه با مهربانی و محبت شما باعث می شود که فضای مثبت افکار عمومی نسبت به مجموعه های نظامی و انتظامی بیشتر شود زیرا محبت کردن به مردم منافی اقتدار نیست.

وی با اشاره به نقش نیروهای انتظامی در موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: این اصل اساسی حکومت اسلامی از مهم ترین برنامه های محوری شماست و برای اینکه در این راه سنگین و پر مرارت به نیکی حرکت کنید سختی ها و زجر های پیامبر اسلام(ص) و فرزندان آن خاتم نبوت را به یاد خود بیاورید.

رییس شورای قضایی استان نیروهای انتظامی را مظهر اقتدار خواند و اظهار کرد: سربازان جمهوری اسلامی ایران نشانه­های اقتدار منطقه هستند و همواره زیر سایه رهبر جهان اسلام، پیشانی دشمن را نشانه می روند.

وی افزود: فرماندهان تلاش کنند انس و الفت را در میان زیرمجموعه خود افزایش دهند زیرا بددلی و بدگمانی باعث می شود یک سازمان از درون و بیرون به بی مهری جامعه دچار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: