« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در جمع مردم
عدل هاشمی پور:جاده لنده به تشان و بهمئی نقشه راه بنده برای خروج این شهرستان از بن بست است و تا کنون بالای 12 جلسه برای این جاده برگزار نموده و به جد پیگیر این موضوع خواهم بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ نماینده شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده ظهر امروز در جمع مردم شهرستان لنده با اشاره به جاده پاتاوه - دهدشت گفت با تکمیل این پروژه  تحول بزرگ  اقتصادی در این شهرستان حاصل می شود.



عدل هاشمی با بیان اینکه شهرستانهای ما و خصوصا شهرستان لنده در بن بست قرار دارند  افزود :ما تا از زندان خارج نشویم نمی توانیم دنبال توسعه باشیم.



وی اظهار کرد: جاده لنده به تشان و بهمئی نقشه راه بنده برای خروج از بن بست است و تا کنون بالای 12 جلسه برای این جاده برگزار نموده و به جد پیگیر این موضوع خواهم بود.



نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد تا ظرف چند ماه آینده کار مطالعاتی این جاده به اتمام برسد و کار عملیاتی این پروژه در ابتدای سال آینده شروع گردد.



مهندس هاشمی پور همچنین از واگذاری یکدستگاه آمبولانس به مرکز بهداشت و درمان شهرستان لنده خبر د اد و اظهار کرد پروژهایی از قبیل احداث پایگاه سلامت و کلنگ زنی مدرسه دم تنگ لنده و همچنین بحث ایستگاه پمپاژ صحرای دشت بن و آب شرب لنده از سد کوثر را همچنان در دست اقدام داریم که امیدوارم با همکاری مسولان ذیربط به نتیجه مطلوب برسند.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: