« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
بهبهان
این بازدید در قالب تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه و شرکت زهره و جراحی و برای مشخص کردن موضوعات تحقیقاتی و مشکلات صنعتی آن شرکت برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهبهان ؛ جمعی از اساتید دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با هدف تحقیقات و رفع مشکلات صنعتی  از مجموعه سد جره بازدید بعمل آوردند.

در پی دعوت بعمل آمده از سوی شرکت بهره برداری از سد و نیروگاه زهره و جراحی ، از اساتید دانشگاه ، بازدیدی از مجموعه سد جره از توبع شهرستان رامهرمز توسط جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه بعمل آمد.

این بازدید در قالب تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه و شرکت زهره و جراحی و برای مشخص کردن موضوعات تحقیقاتی و مشکلات صنعتی آن شرکت برگزار گردید.

 قبل از بازدید جلسه ایی با حضور مدیر عامل و مهندسان شرکت با اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد  و دکتر صفدریان سرپرست واحد ارتباط با صنعت دانشگاه در این جلسه ضمن ایراد سخنرانی ، به بیان توانمندیهای دانشگاه و اعضای هیات علمی و تجهیزات موجود در سه دانشکده فنی مهندسی، منابع طبیعی و علوم پایه پرداختند و  ضمن اشاره به لزوم برطرف کردن موانع موجود برای ارتباط بین صنعت و دانشگاه، برطرف شدن مشکلات بخش صنعت را در گرو  اعتماد این بخش به دانشگاه و اعضای هیات علمی آن دانستند و افزودند صنعت نیز باید نیازهای خود را دقیقا مشخص کرده تا اعضای هیات علمی بتوانند برای پاسخ به آن نیازها اقدامات لازم را بعمل آورند.

پس از پایان جلسه،اعضای هیات علمی به اتفاق مهندسان شرکت از سد و تجهیزات آن بازدید کرده و در جریان برخی مشکلات موجود قرار گرفتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: