« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ترامپ بخشی از حرفهای مردم آمریکا را بیان کرد، گفت: ترامپ دیوانه نیست؛ کسی که دارای این همه امکانات، شرکت و ثروت است که دیوانه نیست.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  ایرنا، «دونالد ترامپ» سرمایه دار آمریکایی و چهره جنجالی حزب جمهوریخواه آمریکا، در نبردی تنگاتنگ با «هیلاری کلینتون» نامزد دمکرات موفق شد در انتخابات این کشور پیروز شود و بسیاری را شگفت زده کند.

«اسدالله بادامچیان» نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی معتقد است: جریان پشت پرده آمریکا چون می دانستند «هیلاری کلینتون» رای نمی آورد «دونالد ترامپ» را وارد رقابت های انتخاباتی کردند تا «کلینتون» پیروز بشود و رای بیاورد.
او عصر امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در تحلیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: در جامعه آمریکا که مردم می دانند انتخابات بازی نمایشی بین دو حزب اصلی و زیر سلطه دیکتاتوری مردان خاکستری و پشت پرده است، یک مرتبه شخصی مانند «دونالد ترامپ» پیروز انتخابات ایالات متحده می شود.

بادامچیان با بیان اینکه «در آمریکا هر کسی سرکار بیاید خیلی در سیاست های آنها تغییری ایجاد نمی شود» ادامه داد: البته با پیروز شدن «دونالد ترامپ» (نامزد حزب جمهوریخواه) از این به بعد دعوا و درگیری های فراوانی درون حاکمیت آمریکا ایجاد خواهد شد.
این فعال سیاسی اصولگرا گفت: «ترامپ دیوانه نیست؛ کسی که دارای این همه امکانات، شرکت و ثروت است که دیوانه نیست.»
بادامچیان با اشاره به اینکه «با انتخاب ترامپ در حاکمیت ایالات متحده آمریکا دوگانگی ایجاد شده است» افزود: «توده مردم از ترامپ توقع دارند که وی حرف هایشان را اجرا کند که ترامپ هم نمی تواند این کار را بکند و در نتیجه یک گام بیشتر و پیشتر به فروپاشی نظام لیبرال دموکراسی غربی است.»

بادامچیان با اشاره به کتاب موج سوم (الوین تافلر) افزود: بسیاری از صاحب نظران نیز نسبت به نارضایتی های جامعه آمریکایی، از سال ها پیش هشدار داده اند.

وی انتخابات آمریکا را مظهر فروپاشی نظام لیبرال دموکراسی کاپیتالیستی دانست و بیان کرد: جامعه آمریکا از ظلم و ستم نظام لیبرال دموکراسی در این کشور که محور و پایه ای برای ربودن حقوق غیرباندهای خودشان و ثروت اندوزان است به شدت به تنگ آمده است.

برجام مربوط به قدرت ملت و دولت ما است
بادامچیان در ادامه این گفت و گو در حاشیه مراسم ختم حجت الاسلام شجونی از اعضای حزب موتلفه همچنین درباره برجام و مواضع تند ترامپ در زمان تبلیغات انتخاباتی آمریکا نیز گفت: «در روابط بین الملل مهم این مسائل نیست؛ مهم اقتدار، قدرت و تدبیر و اداره امور بین المللی است.»
این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «مساله برجام مربوط به ملت ما، قدرت و اقتدار دولت و حکومت ما است» بیان کرد: «در راس حکومت و نظام ، رهبر معظم انقلاب قرار دارند که هفته گذشته پیش بینی دقیقی از انتخابات آمریکا داشتند و هم نشان دادند نظام آمریکا از درون در حال فروپاشی است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: