« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
یاداشت-شهروند
پس از اتمام نظرسنجی همانطور که انتظار می رفت جهاد کشاورزی بیشترین رای مثبت را از مردم و کاربران این پایگاه خبری گرفت.
پایگاه خبری آوای رودکوف-یاداشت کاربر مهمان: چند هفته ای سوال نظرسنجی "پایگاه خبری آوای رودکوف: به بهترین  اداره خدمت رسان شهرستان لنده اختصاص داشت .

 علاقه مند بودیم تا ببینیم مردم کدام اداره شهرستان لنده را در انجام وظایف محوله خود موفقتر می دانند  و  بیشتر  مورد انتخاب خود قرار می دهند.

 پس از اتمام نظرسنجی همانطور که انتظار می رفت  جهاد کشاورزی بیشترین رای مثبت را از مردم و کاربران این پایگاه خبری گرفت.

به واقع باید اذعان کنیم جهاد کشاورزی شهرستان لنده تحت مدیریت جناب مشهدی زاده گام های بلند و زیرساختی مناسبی را برداشته است . و اقدامات چشمگیر و قابل قبولی را در دولت تدبیر و امید به منصه ظهور رساند .

 غرقابی کردن دشت آبلش که سالیان سال چون عقده ای در دل کشاورزان و مردم لنده مانده بود سرانجام به همت و تلاش جناب مشهدی زاده و سایر سازمان های ذی صلاح به مرحله بهره برداری رسید و امروزه چندین خانوار  از این زمین های کشاورزی امرار معاش می کنند.

اقدامات جهاد کشاورزی و ارتباطات مناسب به موقع و بجای این نهاد دولتی از چشم مردم شهرستان لنده دور نماند و سرانجام در نظرسنجی بهترین اداره خدمت رسان مردم با چشم باز به جهاد کشاورزی لنده رای دادند تا نشان دهند مردم ما بیدار و آگاه و تیزبین  شده اند و موشکافانه و دقیق و ریزبین نهادهای دولتی را رصد می کنند همچنین مردمی قدرشناس و واقع بین هستند و هر کجا نهاد یااداره وظایف محوله خود را به درستی به اجرا دربیاورد مردم ضمن تقدیر از آن اداره در جهت خسته نباشی و بزرگداشت اقدامات سودمند وخلاق آن اداره کوتاهی نخواهند کرد .

همانطوری که مردم اقدامات سنجیده و پر رنگ جهاد کشاورزی لنده را بی جواب نگذاشتند . جهاد کشاورزی شهرستان لنده امروزه به اداره ای تبدیل شده که با تمام کشاورزان ارتباط مناسب منطقی و مناسبی  دارد و سعی خواهد داشت تا  با تعامل با تمام جامعه هدف خود بهترین عملکرد را از خود ارائه دهد .

 به واقع امروز جهاد کشاورزی لنده نمود و نشان دهنده اداره ای موفق و مورد رضایت اکثریت مردم شهرستان لنده هست که جا دارد سایر ادارات شهرستان لنده با الگو گیری از این اداره و کسب رضایت مندی از ارباب رجوع گامهای موثری جهت خدمت به مردم شریف لنده بردارند .

امیدوارم روزی تمام ادارات شهرستان لنده به مانند جهاد کشاورزی رضایت مندی را به جامعه شهری و روستایی لنده تقدیم کنند ./شهروند لنده ای
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
نورعلی کاظمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
0
0
بنده بعنوان یک شهروند و بنا به وظیفه از زحمات شبانه روزی و تلاش مضاعف، مفید، بموقع و بدون منت آقای مهندس مختار مشهدی زاده تشکر میکنم امید است در جهت خدمت رسانی به کشاورزان زحمت کش که چرخه اقتصادی کشور را به حرکت در می اورند و همچنین در کانون گرم خانواده موفق ، سربلند و عزتمند باش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: