« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
شهرستان لنده
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنده گفت: 111 نفر از مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان به کربلای معلی اعزام شدند.
پایگاه خبری آوای رودکوف : بشیر بصیری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به سالروز اربعین حسینی، موج مشتاقان زیارت حضرت سیدالشهداء‌(ع) به‌سمت کربلا در حال حرکت هستند که در این میان تعداد 111 نفر از مدد جویان  و عاشقان اهل بیت‌(ع) این شهرستان در قالب چهار کاروان عازم کربلای معلی شدند.

بصیری اعزام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به کربلای معلی را با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت(ع) اعلام نمود و اضافه کرد:

پیاده‌روی اربعین مشت محکمی است بر دهان دشمنان اسلام و شیعه و این حرکت عظیم اربعین در واقع بیعت با آرمان‌های حسین‌بن علی(ع) و مکتب عاشورا است که بیش از پیش سبب مأیوس شدن دشمنان دین خدا می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: