« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
یاداشت
لنده را بخاطر بن بست بودن به زندان تشبیه کردند و دست همتی بالا نرفت که نرفت ! / از افتتاح پل لنده تراب به دهدشت ظرف 18 ماه گفتند و نشد که نشد!
پایگاه خبری آوای رودکوف -بدری : طی یکسال اخیر مسولان زیادی اعم از استاندار و معاونین وی ؛ معاون رئیس جمهور در مناطق محروم ؛مدیران کل و نماینده مردم به شهرستان لنده سفر نمودند اما انتظارات مردم از این سفرها تا حدود بسیار زیادی محقق نشد و اکثر آنان نیز از شرایط مردم شهرستان اظهار تاسف و نگرانی کرده اند و منطقه و شرایط منطقه را در خور شان مردم ندانسته اند.

قولهای فراوانی نیز در سفرها داده شده است و مردم را امیدوار کرده اند اما پس از گذشت مدتها از سفرهای صورت گرفته عملا هیچگونه بازخورد قابل توجهی برای شهرستان مشاهده نشده است.

وعده ی ترمیم و بازسازی جاده لنده به دهدشت یا همان جاده خون را دادند و عملا اقدامی انجام نشد...

لنده را بخاطر بن بست بودن به زندان تشبیه کردند و دست همتی بالا نرفت ....

از تامین آب شرب سد کوثر به لنده گفتند که هنوز فقط در حد شعار است و بس ...

از فسفات قیام و مناطق گردشگری لنده و موگرمون و کوه سیاه و دلی مهره گفتند که فقط گفتند و بس ....

از ایجاد مجتمع فرهنگی در حاشیه پارک امید گفتند و به همین گفتن ها بسنده کردند .......

از افتتاح پل لنده تراب به دهدشت ظرف 18 ماه گفتند و نشد که نشد .....

بازسازی و احداث پل سابق ایدنک که فقط طرح آن را شنیدیم و لا غیر ...

نمی خواهیم خدمات نظام جمهوری اسلامی را که مدیون آنها هستیم نادیده بگیریم و یا خدای ناکرده مسولان خود را که فرزندان شایسته ی استان ما هستند متهم نماییم اما  همچنان فریاد می زنیم حق شهرستان تاریخ ساز و تاریخی مردم لنده که روزگاری مرکز بخش ثلاث بود این نیست و نخواهد بود.

اگر برنامه ای برای توسعه این شهرستان ندارید اگر بودجه ای در اختیار ندارید لااقل به مردم وعده ندهید و سطح توقعات آنها را بالا نبرید و از سخنرانیهای تکراری و وعده و عیدهای امروز و فردا خوداری کنید و مردم را نا امید نکنید .ما نیز از شعار خسته شدیم.







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: