« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ با تاکید بر افزایش علم و تخصص بسیجیان و کارشناسان و متخصصان امداد و نجات گفت: در شرایط بحرانی باید بتوانیم با سازماندهی منظم در کمترین زمان ممکن خدمات را به شهروندان ارائه کنیم.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار محسن کاظمینی در چهارمین همایش علمی تخصصی امداد و نجات با محوریت مدیریت بحران انرژی، در سالن همایش های شرکت ملی نفت ایران، با تاکید بر افزایش علم و تخصص بسیجیان و کارشناسان و متخصصان امداد و نجات گفت: در شرایط بحرانی باید بتوانیم با سازماندهی منظم در کمترین زمان ممکن خدمات را به شهروندان ارائه کنیم.

وی افزود: برگزاری رزمایش و مانورهای با محوریت امداد و نجات به هنگام مواقع بحرانی و حوادث ضروری است.

وی تاکید کرد: به هنگام بروز بحران حفظ آمادگی ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری امداد و نجات باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار کاظمینی گفت: به هنگام وقوع حوادث باید خونسردی خود را حفظ کرده و حضور در صحنه برای مسولان و فرماندهان امداد و نجات برای رسیدگی به این حوادث بسیار ضروری است.

کاظمینی تصریح کرد: به هنگام ایجاد حوادث غیر مترقبه باید نیروها را از قبل سازماندهی کرده و آنها را با نظم وارد عمل کنیم.

وی یاد آورشد: دنیای امروز با فضای مجازی ارتباط نزدیک دارد و به هنگام بروز هرحادثه ای اگر به موقع، دقیق و با دقت بالا آن حوادث اطلاع رسانی نشود با انتشار آن در فضای مجازی خسارت زیادی را بر جا می گذارد.

سردار کاظمینی تاکید کرد: به همت سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه های سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ با همکاری وزارت نفت چهارمین همایش علمی و تخصصی امداد و نجات با محوریت مدیریت بحران و انرژی با حضور 600 نفر از متخصان، کارشناسان و فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج تهران بزرگ در باشگاه شماره 2 وزارت نفت برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: