« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
شهردار تهران در اینستاگرام خود با اشاره به اختتامیه بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات از دولت خواست که با برگزاری نمایشگاه‌ها در مجموعه شهر آفتاب به قانون احترام گذاشته شود.
 به گزارش آوای رودکوف به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به نمایشگاه مطبوعات نوشته است: نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی و پیشرفت جامعه انکار ناپذیر است. خیلی علاقه داشتم که بین اهالی رسانه و در جشن سالانه‌شون در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها شرکت می‌کردم اما به رغم میل باطنی، به دلیل پایبندی به قواعد و مقررات شهر که ضامن سلامت، پاکیزگی و آرامش است، از حضور در جمع این عزیزان محروم شدم.

در ادامه این پیام اینستاگرامی آمده است: با احداث مجموعه شهرآفتاب و مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مقرر شد همه نمایشگاه‌های پربازدید در این مکان برگزار بشود. رعایت این مصوبه و مقررات مشابه آن هست که در کاهش ترافیک و آلودگی شهرمان مؤثر است. ای کاش دولت محترم هم به قانون احترام می‌گذاشت و این نمایشگاه‌ و نمایشگاه‌های مشابه، که پربازدید هستند را در شهر برگزار نمی‌کرد. علاوه بر این مصلی کارویژه خود را دارد و جای برگزاری نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی نیست.  وقتی ما متولیان امر و مسؤولان به قانون و حقوق مردم احترام نگذاریم چه توقعی از شهروندان می‌توانیم داشته باشیم؟

قالیباف در ادامه تاکید کرده است دیروز اختتامیه نمایشگاه مطبوعات بود. ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه رسانه آرزو می‌کنم که در زمینه رسالتشان برای آگاهی بخشی و حل معضلات فراگیر آحاد مردم از طریق پیگیری موضوعات از متولیان امر برای اجرای دقیق تکالیف و رعایت قانون موفق باشند. به امید پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: