« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
تیم قدرتمند بلدیه اسپور استانبول برای حفظ صدرنشینی خود در سوپر لیگ ترکیه به دنبال جذب مهاجم ملی‌پوش کشورمان است.
به گزارش آوای رودکوف ؛کریم انصاری فرد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان که این روزها در ترکیب تیم پانیونیوس یونان می‌درخشد، مشتریان زیادی را پیدا کرده است.

سایت bursadabugun ترکیه درباره مهاجم ملی‌پوش کشورمان نوشت: عبدالله آوچی، مربی تیم بلدیه اسپور استانبول هفته گذشته برای دیدار پانیونیوس با پائوک به یونان رفت تا بازی کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی را از نزدیک ببیند. انصاری فرد در این بازی گل 3 امتیازی پانیونیوس را به ثمر رساند.

این سایت در ادامه خبر داد: تیم استانبول برای حفظ صدرنشینی خود در سوپر لیگ ترکیه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی می‌خواهد انصاری فرد را جذب کند.
 تیم صدرنشین ترکیه به دنبال جذب انصاری‌فرد

تیم بلدیه اسپور استانبول اکنون با 26 امتیاز بالاتر از تیم‌های قدرتمند بشیکتاش و گالاتاسرای در صدر جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد.

اگر انصاری فرد به این تیم ترکیه‌ای برود، دومین لژیونر ایرانی به شمار می‌آید که در لیگ ترکیه بازی می‌کند زیرا سجاد شهباززاده، مهاجم سابق استقلال تهران نیز در این فصل برای آلانیا اسپور بازی می‌کند.


منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: