« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
مدیرکل بیمه سلامت استان:
یدالله حسینی، مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: از سال 92 تا 94 هزینه های درمانی بیمه سلامت این استان نسبت به قبل از سال 92 بیش از چهار برابر افزایش پیدا کرده است
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایسنا، وی افزود: در سال 92 هزینه های درمانی بیمه سلامت در استان بیش از 30میلیارد تومان بوده که سال 93 با اجرای بخشی از طرح تحول سلامت این هزینه ها به دو برابر یعنی 66 میلیارد تومان رسید.

مدیرکل بیمه سلامت استان خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته با اجرای طرح تحول سلامت و تحت پوشش قرار گرفتن افراد فاقد بیمه هزینه های درمانی به 120میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

حسینی تصریح کرد: به علت افزایش هزینه ها و ثابت بودن درآمد حدود هفت ماه در پرداخت مطالبات مراکز درمانی استان تاخیر به وجود آمد.

وی ادامه داد: در شهرستانهای بهمئی، کهگیلویه، دنا، گچساران و بویراحمد برای ارائه خدمات دارای اداره هستیم و در سایر شهرستانها از طریق دفاتر پیشخوان دولت به مردم استان خدمات ارائه می دهیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان عنوان کرد: متوسط هزینه درمان بیمه سلامت در استان بدون هزینه های سطح یک یعنی روستائیان، پزشک خانواده و نظام ارجاع ماهانه 9میلیارد و 600میلیون تومان است اما با در نظر گرفتن هزینه های سطح یک ماهانه 13میلیارد تومان می شود.

حسینی تاکید کرد: کمبود منابع، ایجاد هزینه های القایی غیر ضروری از طرف برخی موسسات، تجویز داروهای غیر ضروری و خدمات پاراکلینیکی غیر ضروری مهم ترین مشکلات بیمه سلامت استان هستند.

وی در پایان اضافه کرد: تعداد کارکنان بیمه سلامت استان 67نفر است که در این زمینه با کمبود نیرو مواجه هستیم و به علت کمبود نیروی تخصصی بخشی از کارهای تخصصی توسط نیروهای کارگزاری انجام می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: