« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: قرار بود به جای پژمان منتظری به تیم ملی دعوت شوم، اما نمی‌دانم چرا دعوت نشدم.
به گزارش آوای رودکوف، هاشم بیک‌زاده وضعیت خود را مطلوب خواند و گفت: خدا را شکر مصدومیتم برطرف شده و مشکلی برای بازی با استقلال ندارم. دو سه روز است تمریناتم را آغاز کرده‌‌ام و می‌توانم در روز جمعه بازی کنم.

 

وی در مورد تقابل تیمش با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تصریح کرد: این دیدار خیلی حساس است، چون نتیجه آن بر روند رو به جلوی هر دو تیم تأثیرگذار خواهد بود. بازی سختی مقابل استقلال داریم، اما از پیش‌باخته نیستیم و به اندازه این تیم شانس پیروزی داریم.

 

مدافع - هافبک صبای قم با اشاره به بازی مقابل تیم سابقش گفت: استقلال تیم محبوب من است و چندین قهرمانی با این تیم کسب کرده‌ام. روزهای خوب و بد زیادی با هواداران داشتم و خوشحالم بار دیگر آنها را خواهم دید. استقلال مهره‌های خوبی دارد و بازیکنان مصدوم هم نیم‌فصل به جمع این تیم اضافه خواهند شد. این تیم در هفته‌‌های آینده جزو مدعیان قهرمانی قرار می‌گیرد.

 

بیک‌زاده در رابطه با درگذشت منصور پورحیدری عنوان کرد: چیزهای زیادی از پورحیدری یاد گرفتم. او پدر نمونه استقلال بود و امیدوارم خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد. همه در بازی روز جمعه باید یاد پورحیدری را زنده نگه دارند. نه تنها در این بازی، بلکه در دیدارهای آینده نیز، هواداران باید یاد و خاطره منصور پورحیدری را زنده نگه دارند.

 

وی در واکنش به اظهارات مسعود معینی و رضا افتخاری که عنوان کرده‌اند امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی پیشکسوت استقلال نیستند، گفت: این کارها قشنگ نیست. اینها کسانی بودند که هواداران را خوشحال کرده‌اند. اتفاقاً کسانی که می‌گویند قلعه‌نویی و مجیدی پیشکسوت استقلال نیستند، باید بدانند که آنها نزد هواداران محبوب هستند.

 

مدافع - هافبک صبای قم در خصوص طلبش از استقلال تصریح کرد: از استقلال 900 میلیون تومان طلب دارم و به همین دلیل امروز به این باشگاه رفتم تا با رضا افتخاری صحبت کنم، اما موفق به دیدار ایشان نشدم. قصدم این است که با باشگاه استقلال توافقاتی داشته باشم، چون دوست ندارم شکایت کنم.

 

بیک‌زاده در مورد اینکه چرا دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: چهار هفته پیش نامم در لیست تیم ملی قرار داشت و حتی کارلوس کی‌روش برای تماشای بازی‌ من در صبا در ورزشگاه حضور یافت. قرار بود به جای منتظری در خط دفاع بازی کنم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که دیگر کی‌روش مرا دعوت نکرد. باید تلاشم را بیشتر کنم تا بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.
 

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: