« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
جرمی کوربین در گفت‌وگویی تلویزیونی ضمن انتقاد از رویکردهای دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به روابط اروپا و روسیه هم گریزی زد و گفت: باید نیروهای نظامی از مرز اروپا و روسیه بیرون بروند تا دنیا به دوره جنگ سرد بازنگردد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز، «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس (منتقد دولت) در گفت‌وگو با شبکه خبری بی‌بی‌سی گفت باید مرزهای اروپا و روسیه از حضور نظامیان تخلیه شود.

به نوشته روزنامه گاردین، رهبر دولت سایه بریتانیا که همواره منتقد حضور نظامی این کشور و مخالف حضور نظامیان ناتو در شرق اروپاست، اکنون در اظهاراتی  گفت «من انتقادات بسیار زیادی نسبت به پوتین دارم اما فکر می‌کنم باید فرآیندی وجود داشته باشد و سعی کنیم مرز [مشترک اروپا و روسیه] را از حضور نظامیان تخلیه کنیم.»

کوربین گفت خواستار کاهش حضور نظامی ناتو در شرق اروپا هم‌مرز با روسیه است و تاکید کرد نباید به دوره جنگ سرد بازگشت.

انگلیس صدها نظامی و جنگنده‌های خود را به شرق اروپا اعزام می‌کند تا به عنوان عضوی از ناتو بعد از افزایش تنش‌ها با روسیه، در مرز مشترک اروپا و روسیه حضور نظامی داشته باشند.

کوربین همچنین درباره انتخابات آمریکا و انتخاب دونالد ترامپ گفت: ترامپ باید رشد کند و با انتقاد از موضع ترامپ علیه مهاجران لازم است ترامپ تشخیص دهد که اقتصاد آمریکا به نیروی کارگر مهاجر وابسته است.

رهبر اپوزیسیون بریتانیا در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی همچنین تصریح کرد: زبان توهین‌آمیز ترامپ علیه مسلمانان و مکزیکی‌ها باید تغییر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: