« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
کهگیلویه
نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ، گفت: اگر می خواهید نام استان را کهگیلویه بگذارید موافقیم در غیر این صورت شدیدا مخالفیم
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از کهگیلویه، "حجت الاسلام سید محمد علی بزرگواری" با اشاره به مباحث مطرح شده درباره تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام کهگیلویه پیشینه تاریخی این شهرستان می باشد و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد این نام تغییر کند.
وی با بیان اینکه نام کهگیلویه و بویراحمد هویت، تاریخ و فرهنگ این استان را در بر دارد، اظهار کرد: اینجانب که نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بودم در همان زمان به شدت مخالفت خود را در خصوص تغییر نام استان اعلام کردم.

بزرگواری افزود: تغییر نام استاد یعنی محو کردن پیشینه تاریخی ملت ما، و اگر هم گچساران و بویراحمد بخواهند نام استان را تغییر بدهند به هیچ عنوان حاضر نخواهیم بود کهگیلویه بزرگ نامش برداشته شود.

نماینده دور هشتم و نهم مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه نام کهگیلویه باید باشد، اظهار داشت: چون کهگیلویه یک نام تاریخی که ادامه بلاد شاپور است،یعنی بلادشاپود به مرکزیت دهدشت و کهگیلویه بوده نزدیک به ۳۵۰۰ سال سابقه تاریخی دارد.و با حذف نام کهگیلویه هویت این شهرستان گرفته خواهد شد‌.

بزرگواری تصریح کرد: من در دور نهم مجلس شورای اسلامی مخالفت خود را اعلام کردم و حتی تا وزارت کشور و جاهای دیگر پیگیری کرده بودم و این مسئله منتفی شد، حتی در این راه بعضی از سایت های محلی علیه من مطالبی منتشر کردند ،ولی من محکم ایستادم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: