« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
شهرستان لنده
فرماندار جدید شهرستان لنده گفت: در زمان ورود به شهرستان لنده احساس کردم شهید کریمی از من روحیه 65 و 65 را جهت خدمت به مردم می خواهد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده، دارا کریمی‌نژاد بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار لنده 
 با اشاره به ویژگی‌های مردم این شهرستان گفت: لنده به معنای عمیق و گود بوده ولی مردم این سامان دارای ژرف اندیشی و همت والایی برای توسعه و پیشرفت هستند.

کریمی‌نژاد به شتر سنگی در کوه مشرف به شهر لنده اشاره کرد و افزود: این شتر سنگی که نماد گردشگری شهرستان بوده نمادی از مقاومت و صبوری مردم این سامان در برابر مشکلات بوده است.

وی به حضور مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: شهرستان لنده دلیرمردانی همچون سردار شهید جان‌محمد کریمی را تقدیم نظام و انقلاب نموده که افتخاری برای این شهرستان و استان و حتی کشور بوده است.

فرماندار شهرستان لنده با بیان اینکه باید با همکاری نهادهای فرهنگی از جمله بنیاد شهید و سپاه تندیس این شهید در میدان ورودی شهر نصب شود ادامه داد: در زمان ورود به شهرستان لنده احساس کردم شهید کریمی از من روحیه 65 و 66 را در جهت خدمت به مردم می‌خواهد.

کریمی‌نژاد اظهار کرد: من برای کسب تجربه نیامدم ، نمی‌خواهم به هر قیمتی فرماندار باشم، می‌خواهم قیمتی فرماندار باشم.

وی به اقتدار و امنیت جامعه اشاره و افزود: این اقتدار و امنیت مرهون تلاش نیروهای مظلوم ولی مقتدر نظامی و انتظامی بوده که نیاز است در جهت تأمین امنیت حمایت شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مردم این شهرستان نیروهای پروازی بوده که من ابتدا از خود شروع خواهم کرد و پر و بال مدیران پروازی را خواهم شکست.

کریمی‌نژاد در ادامه نبود اعتبارات در شهرستان اشاره و گفت: درست است که شهرستان لنده همچون گچساران و بهمئی اعتبارات نفت را ندارد ولی حق‌آبه لنده چیزی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات این شهرستان را برطرف سازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین