« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
پیام تبریک
در پی انتصاب فرماندار جدید لنده دبیر ستاد جوانان اصلاح‌طلب حسن روحانی در شهرستان لنده با ارسال پیامی انتصاب ایشان را تبریک گفت .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف متن این پیام بدین شرح است؛

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر دارا کریمی نژاد

نوید مسرت‌بخش انتصاب شایسته‌ی حضرت‌عالی را به سمت فرماندار شهرستان لنده تبریک و تهنیت عرض نموده‏‌‏‌‏، بی‌شک سوابق، تجارب و درایت ارزشمند جناب‌عالی در جایگاه‌های مختلف مدیریت سیاسی و اجتماعی نویدبخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در خدمت به مردم فهیم، فرهیخته، شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان لنده است.

امید است در سالی که توسط رهبری معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، با بهره‌گیری از تخصص و تجربه مدیریتی حضرتعالی، شاهد به ثمر نشستن منویات معظم‌له و اهداف دولت تدبیر و امید در دیار اولین‌ها باشیم.

ستاد جوانان اصلاح‌طلب دکتر حسن روحانی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بسیار خوب و ارزشمند آقای مرادی به‌عنوان فرماندار سابق شهرستان و حُسن انتخاب مبارک حضرتعالی به عنوان مدیر ارشد شهرستان را به آنجناب و عموم مردم نجیب دیار اولین‌ها تبریک و شادباش عرض نموده و آمادگی خود را برای کمک و همیاری جهت اعتلای این خطه اعلام می‌دارد.

 

مجتبی محمدی
دبیر ستاد جوانان اصلاح طلب دکتر حسن روحانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: