« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
روزنامه الرایه قطر چند راهکار برای غلبه عنابی مقابل ایران در دوحه مطرح کرده است تا انتقام شکست تلخ‌شان در تهران را بگیرند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از پارس نیوز، تیم‌ملی فوتبال قطر که با گذشت 5 بازی از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه تنها 4 امتیاز کسب کرده است و در رده پنجم گروه A قرار دارد، به دنبال راهکاری است تا از این بحران خارج شود و در ادامه برای راه یابی به جام جهانی امیدوار باشد.

قطری‌ها با وجود سرمایه گذاری‌های کلان در فوتبال هنوز نتوانستند نتایج دلخواه خود را کسب کنند. عنابی‌ها پس از بازی با ایران و ازبکستان کارینیو سرمربی اروگوئه‌ای خود را اخراج کردند و هموطنش فوساتی را جایگزین او کردند ولی آمدن فوساتی نیز برای آنها راه گشا نبود.

تیم‌ملی کشورمان که با 11 امتیاز در صدر گروه A قرار دارد در ششمین دیدار خود از این مرحله در دوحه میهمان قطری‌ها است.

امروز روزنامه الرایه قطر برای اینکه قطر از رویای رفتن به جام جهانی روسیه خداحافظی نکند راهکارهایی را ارائه داده است تا در ادامه راه بتوانند نتیجه بگیرند و برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه امیداور باشند.

یکی از راهکارهای این روزنامه قطری فشردگی لیگ ستارگان قطر بوده و لیگ نباید تا زمان مسابقه با ایران که در تاریخ 3 فروردین 96 است تعطیل شود تا بازیکنان کاملا آماده باشند.

دومین راهکار این است که عنابی با وجود حضور تیم‌های ملی قدرتمند جهان از جمله اسپانیا، برزیل، اروگوئه، آرژانتین و انگلیس در دوحه از آنها باید استفاده کند و با آنها 2 یا 3 دیدار تدارکاتی برگزار کنند تا کاملا آماده برای رویایی با ایران و ازبکستان باشد.

این راهکارها از سوی قطری‌ها درحالی است که آنها در بازی رفت در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند و این بازی حواشی زیادی داشت تا جایی که باعث محرومیت چند بازیکن ملی‌پوش کشورمان و قطری‌ها شد. قطری‌ها این راهکارها برای این ارائه می‌دهند تا انتقام شکست تلخ خود در تهران را از شاگردان کی‌روش بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: