« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
آب و هوا
طی سه روز آینده بارش باران و برف در استان های حاشیه دریای خزر و بصورت خفیف تر در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و بخشهایی از شمال شرق کشور ادامه می یابد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی با تداوم استقرار توده هوای سرد، روند کاهش دما در اغلب مناطق کشور بخصوص در مناطق شمالی کشور تا اواخر هفته جاری پیش بینی می شود.
 
بارش باران و برف طی سه روز آینده در استان های حاشیه دریای خزر و بصورت خفیف تر در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و بخشهایی از شمال شرق کشور ادامه می یابد که از شدت فعالیت این سامانه در روز پنجشنبه در مناطق فوق کاسته خواهد شد.
 
 
همچنین طی امروز، بارش خفیف در مناطقی از مرکز کشور پیش بینی می شود. طی سه روز آینده دریای خزر بخصوص بخشهای غربی آن مواج است.
 
طی این مدت در مناطق جنوب شرق، شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید در برخی مناطق گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می شود. لازم به ذکر است با عبور موجی از بخشهای جنوبی کشور، طی سه روز آینده در مناطقی ازاستان های فارس، بوشهر، کهگیلویه وبویر احمد، کرمان رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد که بارش درمناطق سردسیر به صورت برف پیش بینی می شود.
 
با تقویت این سامانه جنوبی در روز پنجشنبه، بارش در استانهای ذکر شده افزایش خواهد یافت. طی امروز دریای عمان و تنگه هرمز و شرق خلیج فارس و از بعدازظهر چهارشنبه خلیج فارس و طی روز پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش بینی می شود.

 
کاهش دمای هوا درمرزهای شلمچه و مهران
 
به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در استان های آذربایجان غرب و شرقی ، گیلان ، مازندران ، گلستان و دامنه های جنوبی البرز ، زنجان ، قزوین ، سمنان ، قم ، تهران ، همدان و مرکزی شاهد بارش برف هستیم .

وی گفت : در استان های فارس ، بوشهر ،  کرمان و کهکیلویه و بویر احمد نیز شاهد بارش های خفیف و پراکنده خواهیم بود .

سرکرده اظهار داشت : در استان های جنوبی کشور وزش باد باعث بروز پدیده گرد و خاک می شود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: