« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
صادق زیبا کلام
زیبا کلام:آدم هایشان تا حدودی مشخص است ، این کاندیداهای احتمالی پرویز فتاح ، ضرغامی ، حداد عادل ، جلیلی و قالیباف است. از کره ماه که نمیتوانند شخصیتی را رو کنند.
به گزارش آوای رودکوف ؛ صادق زیبا کلام در خصوص راهبرد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری بعدی گفت: اصولگرایان بعد از اینکه احمدی نژاد تمام شد عملا پنچر شدند و هیچ آینده و هیچ نقشه راهی برای انتخابات رياست جمهوري ندارند .

 آدم هایشان تا حدودی مشخص است ، این کاندیداهای احتمالی پرویز فتاح ، ضرغامی ، حداد عادل ، جلیلی و قالیباف است. از کره ماه که نمیتوانند شخصیتی را رو کنند. زیباکلام با تاکید بر اینکه روحانی حتی با دست و پای بسته هم میتواند با این شخصيت ها رقابت کند و آنها را شکست دهد گفت: تنها کسی که رقابت را جدی میکرد و چالش را برای روحانی جدی میکرد احمدی نژاد بود .

او در ادامه بحث ایجاد وحدت در میان اصولگرایان یا استراتژی چند کاندیدایی را بررسی کرد و گفت: قالیباف هیچ شانسی ندارد. به دو دلیل: یک اصولگرایان او را نامزد اصلی نخواهند کرد چرا که او را قبول ندارند و به صمیمیت و صداقت ایشان تردید دارند ولی فرض کنیم که من اشتباه میکنم و اصولگرایان بگویند زیباکلام بیخود گفته ما به او کاملا اعتماد داریم و او قرار است کاندیدای ما باشد و آنها اعلام کنند ما سیستم چند نامزدی را کنار گذاشتیم و همه ما پشت قالیباف ائتلاف کردیم.

فکر نميکنم او هفت یا هشت میلیون بیشتر رای بیاورد محبوبیت قالیباف با نسبت سال 92 منحنی اش رو به افول بوده و هیچ دلیلی ندارد بگوئیم او محبوبیتش بیشتر شده بنابراین شانس زیادی ندارد ./ انتخاب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین