« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
رئیس جمهوری ترکیه از کسانی که به رئیس جمهوری آمریکا لقب دیکتاتورداده اند، انتقاد کرد و گفت به کاربردن این لقب بدان دلیل است که انتخاب وی درجهت تامین منافع آنان نیست.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از العالم ؛ پایگاه اسکای نیوز نوشت رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، کشورهای غربی را متهم کرد که هر رهبری را که حامی منافع آنان نباشد، دیکتاتور می خوانند. وی افزود: "غرب برای طاغوت هایی که دستشان به خون آغشته است، فرش قرمز پهن می کنند؛ درحالی که هر کسی را که از آن ها انتقاد می کند، دیکتاتور می نامند».

اردوغان، همچنین، گفت که معترضین مخالف ترامپ در کشورهای غربی، به دموکراسی و نتایج انتخابات آمریکا احترام نمی گذارند.

رئیس جمهوری ترکیه گفت که از اظهارات ترامپ درباره اسلام یا مسلمانان نگران نبوده است و دونالد ترامپ به محض انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، این برداشت را " تصحیح خواهد کرد".

بعد از پیروزی ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، اردوغان تلفنی با وی گفتگو کرد و این پیروزی را به او تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که پیروزی وی "تحولی مثبت" در روابط آمریکا و ترکیه باشد.
تنش میان ترکیه و آمریکا به دنبال کودتای نظامی ناکام در ترکیه درژوئیه گذشته، تشدید شد. ترکیه فتح االله گولن را که مقیم آمریکاست، به طراحی این کودتا متهم کرده است و ازمقامات آمریکایی خواسته است که او را تحویل آنکارا بدهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: