« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
انتخابات 96
انتخابات رياست‌جمهوري پيش‌رو، سه قطبي است و جريان نوظهوري وارد عرصه مي‌شود و رقابت مثل گذشته بين اصلاح‌طلبان و اصول‌گرايان نيست و همچنين به نظرم انتخابات راحتي پيش‌رو نخواهيم داشت.
پایگاه خبری آوای رودکوف : عضو کميسيون شوراها و امور داخلي کشور گفت: انتخابات رياست‌جمهوري پيش‌رو، سه قطبي است و جريان نوظهوري وارد عرصه مي‌شود و رقابت مثل گذشته بين اصلاح‌طلبان و اصول‌گرايان نيست و همچنين به نظرم انتخابات راحتي پيش‌رو نخواهيم داشت.

 امير خجسته در گفت‌وگو با «وقايع‌اتفاقيه» با اشاره به اينکه احمدي‌نژاد از حضور در انتخابات رياست‌جمهوري 96 منع شده است، گفت: گذر زمان نشان مي‌دهد در آينده چه اتفاقي رقم مي‌خورد و بايد منتظر باشيم و ببينيم در اين فرصت باقي‌مانده چه کساني وارد عرصه انتخابات مي‌شوند.

 نماينده همدان در پاسخ به اين پرسش که آيا اصول‌گرايان گزينه قابل رقابتي با روحاني دارند که به عرصه انتخابات بفرستند، خاطرنشان کرد: اول افراد بايد خودشان را به‌عنوان گزينه نهايي نامزد و عرضه کنند، بعد بتوانيم درباره اينکه فرد قابل رقابتي هست يا نيست، صحبت کنيم و اجازه دهيم ببينيم از نظر مردم مقبوليت نسبي را دارد که وارد عرصه شود يا خير.

 اين نماينده دوره نهم و دهم مجلس تصريح کرد: همين‌طور که گفتم بايد زمان بگذرد و نامزدهاي نهايي مشخص شوند و ببينيم چه افرادي از سوي طيف اصول‌گرا به‌عنوان رقيب روحاني معرفي مي‌شوند؛ بنابرين تا زماني که افراد خودشان را براي رقابت به مردم عرضه نکنند، نمي‌توانيم درباره آنها نظر ‌دهيم که آيا قابل رقابت با رئيس‌جمهوري فعلي هستند يا نيستند.

خجسته همچنين انتخابات رياست‌جمهوري ۹۶ را سه قطبي پيش‌بيني کرد و گفت: به نظرم انتخابات سال آينده سه‌قطبي خواهد بود و طيف جديدي روي کار مي‌آيد؛ البته اين گروه و طيف سوم مي‌تواند عنوان مستقلان يا هر عنوان ديگري داشته باشد. عضو کميسيون شوراها و امور داخلي کشور تأکيد کرد: در انتخابات پيش‌رو يک قطب سوم ظهور مي‌کند و مثل گذشته رقابت فقط بين جريان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نخواهد بود و به نظرم برخلاف تصور برخي، انتخابات راحتي پيش‌رو نخواهيم داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: