« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس
نامه رئیس‌جمهور در حمایت از مطهری رویکرد انتخاباتی داشت و ای کاش برای معلمان بی‌نوا دست به قلم می‌شدند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با اشاره به چرخش‌هایی که برخی افراد از نظر مشی سیاسی داشته‌اند اظهار کرد: این چرخش‌ها موجب برخی سوء استفاده‌ها شده است.

وی با بیان اینکه برخی افراد در فتنه 78 یک موضع داشتند و 10 سال بعد در فتنه 88 موضعی دیگر اتخاذ کرده‌اند افزود: این‌گونه افراد برای گروه‌ها و جریان‌های سیاسی تاریخ مصرف دارند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در ادامه گریزی به نامه رئیس‌جمهور در خصوص علی مطهری زد و گفت: وقتی رئیس‌جمهور محترم برای کارهای مهم و اساسی در کشور و مشکلاتی که اکنون به وضوح مشاهده و احساس می‌شود نامه‌نگاری نمی‌کند نیاز به تجزیه و تحلیل دارد.

وی بیان کرد: وقتی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور نامه‌نگاری از سوی رئیس‌جمهور خطاب به وزرا نمی‌بینیم و از آن سو برای فردی مثل علی مطهری نامه‌نگاری می‌شود پی به دلیل این نامه‌نگاری خواهیم برد.

بزرگواری به انتخاباتی بودن این نامه اشاره کرد و گفت: آقای رئیس‌جمهور در دمادم انتخابات برای به دست آوردن دل برخی جریانات سیاسی دست به قلم می‌شوند که شاید مورد خوشایند سیاسیون قرار گیرد.

وی به مشکلاتی مانند فساد 8 هزار میلیاردی اشاره کرد و گفت: کاش رئیس‌جمهور محترم برای معلمان بی‌نوا دست به قلم می‌شدند و نامه‌نگاری می‌کردند.

بزرگواری در ادامه با اشاره به شخصیت علی مطهری گفت: باید به حرف امام مراجعه کنیم که می‌فرمایند وقتی دشمن از شما تعریف می‌کند باید بدانید که مشکلی وجود دارد.

وی گفت: لذا وقتی رادیو آمریکا و اسرائیل از ما تعریف و تمجید می‌کنند شک نداشته باشیم که دچار مشکل شده‌ایم./فارس
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
2
بینوا خودتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
1
سلام/ اقای نماینده در مجلس چقدر حقوق دریافت می کنید؟ برای این مردم جه کار کرده اید؟و در ضمن الان دریافتی معلمان عزیز و سایر کارکنان اموزش و برورش نسبت به ستگاه های دیگر بهتر است. جناب بزرگواری مسئله لغوی سخنرانی توسط دادستان محترم است بدون اطلاع استاندار چه عالی ترین مقام اجرایی استان است. و بی اعتبار کردن امنیت نظام است. در حالی که مملکت ما در حد عالی امنیت دارد اقای مطهری یک شخص است ولی ابروی نظام چه به شخصی ربطی ندارد؟
جانبازپانزده درصدشیمیایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
1
سلام برسیدبزرگواری.جناب نماینده محترم ادواربایه سوال ازمحضرت پوزش میطلبم.مگرشمادردوره هشتم ونهم تومجلس تشریف نداشتیدپس چراشماوهمفکرانتان فکری بحال این بینوایان بقول خودت نکردین؟جزاینکه فقط بخاطرمقاصدسیاسیتون ازاین قشرتوانمندوبابصیرت استفاده میکنید؟_لطفأمقداری انصاف دربیان داشته باشید.بازهم ازمحضرسیدعزیزپوزش میطلبم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
1
0
درود بر سید شجاع و واقع بین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: