« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
شهرستان لنده
اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران شهرستان لنده عصر دیروز با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ در ادامه نشستهای گروههای سیاسی با فرماندار لنده عصر دیروز اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران شهرستان لنده با  فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.



 در این دیدار صمیمی ابتدا دبیر حزب لنده ضمن خیرمقدم و تبریک به فرماندار شهرستان به معرفی اعضای شورای مرکزی حزب پرداختند و ضمن تقدیر از فرماندار اسبق شهرستان  انتخاب ایشان را به این سمت سبب خوشنودی و خرسندی احزاب و دوستان اصلاح طلب و همچنین ایجاد نشاط سیاسی در شهرستان دانستند و از ایشان خواستند  با توجه به اینکه اصل آزادی بیان شرط اساسی برای فعالیت سیاسی است و با توجه به اینکه دانستن حق مردم است و یکی از رسالتهای احزاب روشنگری و آگاهی بخشی به مردم است نسبت به تلطیف فضای سیاسی شهرستان برای بروز و نشست این مهم همکاری شود.

بزمیان  در ادامه صحبتهای خود افزود : بزرگترین و مطمئن ترین و قویترین عامل نگهدارنده حکومتها آزادی عمل جهت نیل به توسعه سیاسی می باشد و رسیدن به این مهم را از تریبون احزاب بیان کردند و  در ادامه موارد زیر بعنوان مطالبات حزب شهرستان لنده از فرماندار محترم مطرح گردید :

1.احزاب نباید فقط در یارگیری انتخاباتی و جمع کردن آراء دیده شوند بلکه باید به خواسته های و فعالیت احزاب قبل و بعداز انتخابات توجه شود.

2.دفاع از حقوق مردم و احزاب اعم از حقوق اداری و حقوق صنفی و حقوق شهروندی و حقوق سیاسی مورد توجه باشد.

3.به نقش و جایگاه احزاب در بخش مسائل مدیریتی جامعه و نظر خواهی از آنان در انتخاب مدیران همسو اهمیت داده شود. 

4.باتوجه به پتانسیل بالای حزب کارگزاران در کشور و استان و وجود مدیرانی بزرگ از این حزب در سطح کشور و استان از نیروهای دارای قابلیت و توان سیاسی حزب در سطوح مختلف مدیریتی در آینده استفاده شود .

5.به جوانان حزب دربحث اشتغال آنها توجه شود.

6.در خصوص برگزاری همایش سیاسی و انجام متینگ در آینده با دعوت از رجال سیاسی برجسته کشوری در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی همکاری شود.

درادامه لوح  تبریک به فرماندار محترم در جلسه توسط فاضلی قائم مقام و سخنگوی حزب قرائت و توسط دبیرشهرستان به ایشان اهداء گردید.

همچنین علیرضا فاضلی ضمن خیرمقدم و تبریک از  فرماندار لنده  خواستند که در جهت توسعه سیاسی و توجه به جریانات سیاسی و دفاع از احزاب که مظلوم واقع شده اند بها داده شود.



در ادامه ی این نشست سایر اعضای شورای مرکزی حزب از قبیل آقایان: فاضل عزیزی عضو جدید و اشکان شفایی و شهبازشهبازی و سعید محمدی و مجتبی محمدی مطالبی را در خصوص مسائل و مشکلات و مطالبات حزب عنوان کردند.

سپس دارا کریمی نژاد  فرماندار جدید شهرستان لنده با اشاره به تاریخچه احزاب در ایران و سوابق سیاسی خود حضور امروز در جمع کارگزاران و در جلسه یادشده را بسیار عالی و خاطره ای خوش بعد از یک روز کاری سنگین بیان نموده و اظهار داشتند: از عوامل موثر در موفقیت و ماندگاری احزاب تدارک رسانه و تریبونی است که از حزب دفاع نموده و ارگان بیان دیدگاه آن باشد همچنین تدارک و راه اندازی سایت یا وبلاگ و نزدیکی و تقارب احزاب اصلاح طلب به همدیگر و جلسات رسمی بین مسئولین احزاب برای بیان دیدگاه های آنها که نتیجه و خروجی جلسات بیان کننده مسائل مربوط به جریان اصلاح طلبی باشد ومد نظر جامعه قرار گیرد وی  همچتین مانیفست حزب را بر جذب حداکثری دانستند و خواستار حضور افرادی در احزاب شدند که به مبانی دینی و مذهبی و انجام عملی مسائل عبادی پایبندی داشته باشند و به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی پایبندی کا مل داشته باشند .

فرماندار لنده در این جلسه  توسعه شهرستان لنده  و شرط برون رفت از بن بست را با شعار " استفاده از همه ظرفتها و قابلیتها برای برون رفت از بن بست و همه با هم یگ گام برای توسعه لنده و دست در دست هم دهیم به مهر لنده را کنیم آباد "  قابل تحقق دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: