« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تفکر نخبه پروری مطالبه آموزش و پرورش باشد و نخبگان مورد تشویق و ترغیب قرار گیرند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ کترسیدموسی خادمی در هشتمین جلسه شورای آموزش وپرورش استان، مهمترین راه کار و عامل حرکت، توسعه و سلامت یک جامعه را نیروی انسانی آن و استفاده از توانمندی های فکری و علمی آنها دانست و افزود: این امر با ایجاد بهبود و تحولات در حوزه آموزش و پرورش امکانپذیر است.

خادمی با تبریک هفته بسیج به برنامه محور بودن آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: حوزه آموزش و پرورش برای بهبود نظام آموزشی خود، نیازمند به همکاری همه دستگاه ها به خصوص خدمات رسان است.

استاندار با اشاره به اینکه، باید هم برای رفع مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی و هم نظام آموزشی و تربیتی، آموزش و پرورش نگاه مثبت و همیشگی داشت، تصریح کرد: اگر مشکلات مختلف در آموزش پرورش به موقع رفع نشود و انباشته گردد به راحتی نمی توان جوابگوی آن بود و گذشته را جبران کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بر افزایش بار و ارتقائ سطح علمی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: فرزندان این استان دارای استعداد، هوش و توانمندی بالائی در یادگیری علم و دانش هستند و باید سطح علمی دانش آموزان آن ارتقاء یابد و رتبه بهتری در عرصه های مختلف علمی از میان استان های کشور را کسب کنند.
خادمی بر رفع مشکلات مرکز تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش در محل پارک مهرورزی استان تاکید کرد و افزود: این ساختمان مشکلاتی از جمله جاده دسترسی، دیوارچینی، تجهیزات داخلی و گاز کشی دارد و باید هرچه سریعتر برطرف شوند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان تاکید کرد: موضوع تامین زمین اردوگاه راهیان نور گچساران با همکاری راه و شهرسازی، منابع طبیعی، آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های مرتبط بررسی و نتیجه به حوزه امور عمرانی استانداری ارائه شود.

خادمی بر جذب پنج درصد درآمد عوارض سالانه شهرداری های 17 گانه این استان از محل ماده 16 و 18 قانون درآمدهای آموزش و پرورش به فعالیت های فرهنگی این اداره، تاکید کرد و گفت: این موضوع در قانون مورد اشاره بوده و باید به طور کامل اجرا شود.

خادمی ابراز داشت: این عوارض شامل صدور پروانه های ساختمانی، تفکیک زمین ها و نوسازی است که باید بر اساس قانون از طریق شهرداری ها به فعالیت های آموزشی و پرورشی اختصاص یابد.
استاندار با بیان اینکه، اختصاص این اعتبار توسط مدیرکل دفتر امور شهری استانداری این استان پیگیری شود، افزود: گزارش پیگیری به طور مستمر در نشست های آینده شورای آموزش و پرورش استان ارائه و مورد بررسی قرار گیرد.
خادمی، تجلیل از نخبگان و مدال آوران دانش آموز و فرهنگی استان را جزء برنامه کاری این اداره بیان کرد و افزود: چنین اقدامی سبب تشویق هر چه بیشتر دانش آموزان و فرهنگیان برای کسب موفقیت های کشوری در عرصه های مختلف خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: