« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
به گزارش آوای رودکوف ،دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز در آستانه آزادی حلب و موصل قرار داریم و این موفقیت‌ها با روحیه خستگی‌ناپذیری به دست آمده است.

 محسن رضایی امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان زنجان ضمن عرض تسلیت فقدان دو یار انقلاب حضرت آیت‌الله موسوی‌اردبیلی و مداح اهل بیت استاد موذن‌زاده اردبیلی اظهار داشت: بسیج به معناری صداقت و اخلاص و به مفهوم فداکاری بزرگ برای یک ملت بزرگ، انقلاب بزرگ و یک تصمیم بزرگ است.

وی بسیج را خستگی‌ناپذیر با شوق دیدار محبوب و آماده عبور از سختی‌ها عنوان کرد و افزود: با دست خالی به جنگ رفتن، یقین داشتن و غلبه بر شک و تردید از ویژگی‌های بسیج است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استان زنجان را از زادگاه‌های بزرگ بسیج در انقلاب اسلامی خواند و گفت: استان زنجان از زمانی که ایران بوده و اسلام وارد این مرز و بوم شده به اسلام پیوسته و لبیک‌گویان از آغاز انقلاب اسلامی را همراهی و پیش از انقلاب 20 شهید تقدیم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم زنجان از نخستین افرادی بودند که از زمان آغاز جنگ راهی جبهه‌ها شدند و 3 هزار شهید، 6 هزار جانباز و تربیت ده‌ها افسر عالی رتبه در جبهه‌ها را در کارنامه خود ثبت کردند.

سرلشکر پاسدار رضایی با اشاره به حضور تعداد زیادی از فرماندهان زنجانی در لشکر 31 عاشورا و تشکیل این تیپ در استان زنجان ابراز کرد: هم‌اکنون تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج از جوانان استان زنجان هستند که به درجه عالی افسری امام زمان (عج) رسیدند.

وی با تعبیر بسیج به درختی تناور بیان کرد: ریشه‌های این درخت در عمق زمین ریشه دوانده و شاخ و برگ آن به آسمان‌ها رسیده است.

سرلشکر رضایی با اشاره به اینکه شهادت‌طلبی به عنوان فرهنگ و آرمان و ارزش‌ها از بسیج وارد جامعه شد، بیان کرد: بسیج نور الهی و ولایت در قلب ملت ایران بوده و تبلور خشم انقلابی ملت ایران در کارزار مقابله با استکبار و ظالمان است.

وی بسیج را مشت آهنین ملت ایران در مقابل متجاوزان عنوان کرد و افزود: بسیج به معنی آزادی خرمشهر و مهران و پنج استان ایران، آزادی زینبیه و دمشق، عراق و موصل، حلب و سوریه است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درخت تناور بسیج را مظهر ارزش‌های الهی خواند و گفت: این نهاد از نور ایمان و اسلام در قلب ملت ایران جوشش کرده و شکل گرفته است.

وی با تبیین دوست و دشمن بسیج ابراز کرد: عده‌ای قصد دارند بسیج را خانه‌نشین کرده به انزوا‌گرایی بکشانند و آن را از میان جوانان محو کنند و با تبلیغات دروغین بسیج را در مقابل مردم نشان می‌دهند.

سرلشکر رضایی با اشاره به سوء استفاده دشمنان از طریق نفوذ به بسیج تصریح کرد: بسیج در منطقه و خارج دشمنانی دارد و کسانی که با بیداری ملت ایران مخالفند و قصد سازش و معامله دارند، با بسیج هم مخالفت می‌کنند.

وی مخالفان با قیام و خشم انقلابی ملت ایران را مخالفان بسیج عنوان کرد و گفت: استکبار، ظالمان و حامیان آنها در داخل با بسیج مخالف هستند.

فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه استکبار، استبداد، ظالمان و متجاوزان از نخستین دشمنان بسیج هستند، بیان کرد: بسیج به این دشمنی افتخار می‎‌کند و همچنان با آمریکا، اسرائیل، وهابیت و متجاوزان به یمن، سوریه و عراق دشمن است.

وی با اشاره به اینکه بسیج از ابتدای تولد خود تا کنون به این دشمنی ادامه داده است، ابراز کرد: امروز بسیج با جبهه‌های گسترده‌ای مواجه شده و در داخل ایران و سطح جهان جبهه بزرگی پیش روی بسیجیان باز شده است.

سرلشکر پاسدار رضایی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران خاطرنشان کرد: دشمنی با آمریکا از زمان تولد بسیج در زمان دولت‌های گذشته آمریکا وجود داشته و در دولت‌های آینده نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی ابراز کرد: استکبار با تضعیف و قطع رابطه مقام معظم رهبری با مردم در تلاش است تا این نور الهی بر قلوب ملت ایران بسیجی نسازد و برای ورود به کشور مزاحمی به نام بسیج نداشته باشند.

فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قطع ارتباط نیروهای بسیج با مردم را از دیگر اهداف و نقشه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: تحریم‌های اقتصادی نبردی برای ارزش‌ها و تضعیف ارتباط انقلاب با دریای بی‌کران مردم است.

وی ابراز کرد: همه دشمنان از جمله عربستان وهابی، صهیونیست‌ها، آمریکا و هوادارن آنها در داخل از جمله لیبرال‌ها و تکنوکرات‌ها دست به دست هم دادند تا به اهداف خود دست یابند.

سرلشکر رضایی با اشاره به اینکه دشمنان با راه‌اندازی جنگ احزاب در کشور به عده‌ای دستور دادند تا در داخل فساد کنند، ابراز کرد: بخشی از فسادها مروبط به کاستی‌های داخل و بخشی از آن مربوط به برنامه‌ریزی خارجی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به هوادارن خود می‌گویند بسیج و رهبری برای آنها مزاحمت ایجاد می‌کند، گفت: آنها قبلا با ترور و انفجار قصد دفع مزاحمت‌ها را داشتند و اکنون با توطئه‌های جدید به میدان آمدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دشمنان با حمایت از تکفیری‌ها و راه‌اندازی تحریم‌های ظالمانه به دنبال سیاه نشان دادن چهره اسلام هستند.

وی با بیان اینکه جبهه فراگیری مقابل بسیجیان گشوده شده است، تصریح کرد: بسیج امتحان بزرگی است و روحانیون، بزرگان، احزاب، بسیجیان و سپاهیان مورد امتحان قرار گرفتند و در حوادث گدشته مانند جنگ، ملت ایران و جوانان انقلابی نه تنها جنگ را پشت گذاشتند بلکه قدرت‌افزایی کردند.

سرلشکر رضایی با اشاره به اینکه پیش از جنگ در سپاه تیپ و لشکری وجود نداشت، ابراز کرد: پس از جنگ دهها تیپ و لشکر در سپاه ایجاد شد و جنگ تحمیلی قدرت ایران را افزایش داد ضمن اینکه بعد از ترورها و و شورش‌ها در مناطق مختلف مانند کردستان نه تنها کردستان از کشور جدا نشد از نظر امنیتی و اطلاعات نیز پیشرفت‌های چشمگیری به دست آمد و اطلاعات 20 میلیونی شکل گرفت.

وی جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی را از توطئه‌های امروز دشمنان در مقابل بسیج عنوان کرد و افزود: دولت، دانشگاهها و بسیجیان باید برای شکوفایی اقتصاد و پیشرفت فرهنگی تلاش کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به شناسایی نارسایی‌ها و مشکلات، آسیب‌شناسی جبهه‌های جدید، مشخص کردن برتری‌ها، نقاط ضعف و عقب‌ماندگی‌ها تأکید کرد و افزود: باید نقشه راه درست کشور ترسیم شود و با ایجاد اشتغال و پشت سر گذاشتن تحریم‌ها فضایی ایجاد شود تا دانشمندان طرح‌های خود را در ایران ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با دست خالی در برابر دشمنان ایستادگی کرد، گفت: باید با شکوفایی اقتصاد و ایجاد فرهنگ پیشرفته، راهی ایجاد کنیم تا جوانان غربی فرهنگ درست را در ایران فرا گیرند و تجربه نشان داده این کار شدنی است.

سرلشکر رضایی تصریح کرد: ما می‌توانیم تورم و ضعف‌ها را برطرف کنیم و باید فرمول بسیجی که در جنگ در بحث موشک‌ها و مسائل نظامی استفاده می‌شد، در اقتصاد و فرهنگ نیز از آن بهره‌بگیریم.

وی به پرهیز از شک و تردید تأکید کرد و افزود: با شک و تردید نمی‌توان کشور را اداره کرد و اینکه منتظر آمریکا بمانیم تا با وارد کردن تکنولوژی به ایران بتوانیم کالاهای خود را صادر کنیم، خوابی بیش نیست و منتظر آمریکا ماندن همان شک و دودلی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه آمریکا اجازه نمی‌دهد از توانمندی‌ها و ابتکارات داخلی استفاده شود، ابراز کرد: در هفته بسیج سعی داریم دو دلی‌ها را کنار بگذاریم چرا که از آمریکا آبی نمی‌جوشد و این جوشش در دل جوانان انقلاب اسلامی است.

وی خستگی عده‌ای را از چالش‌های پیش روی مسیر پیشرفت خواند و گفت: این موضوع اجازه نمی‌دهد خستگی‌ناپذیری دوران جنگ شکل گیرد.

سرلشکر رضایی به دیدار خود با خانواده شهید داود مرادخانی از شهدای مدافع حرم زنجان اشاره کرد و افزود: ایشان مأموریت را در دل مأموریت انجام داد و با وجود اینکه مسئولیتی در تیپ زنجان داشت، مأموریت دیگری را نیز برعهده گرفت.

وی با اشاره به اینکه با خستگی نمی‌توان کشور را اداره کرد، تصریح کرد: امروز در آستانه آزادی حلب و موصل قرار داریم و این موفقیت‌ها با روحیه خستگی‌ناپذیری به دست آمده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه انگیزه‌های برخی تمام شده است، خاطرنشان کرد: بساری از افراد در زمان انقلاب با امام خیمنی (ره) برای بیرون راندن شاه همراهی کردند، آنها مخالف شاه و استبداد بودند و وقتی شاه رفت مانند نهضت آزادی و جبهه ملی این آقایان هم رفتند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها برای استبداد و استکبارستیزی نبود بلکه این انقلاب به دنبال ایران اسلامی پیشرفته و تمدن‌ساز است تا به عقب‌ماندگی‌های تاریخی پایان دهد و در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کشور پیشرفته تبدیل شود.

سرلشکر رضایی تفرقه، افراط و تفریط را از دیگر مشکلات پیش روی جبهه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ما یک ریسمان شناخته شده به رهبری داریم و همه باید به این ریسمان چنگ زده و پشت ولایت باشیم و با توجه به اینکه مقابل رهبری ایستادن مانند بازی در زمین دشمن است نباید پای عوامل بیرونی را به داخل بکشیم.

وی با اشاره به اینکه حرکت ما کند شده است، بیان کرد: کشور همانند تزریق سوخت دوم به موشک برای پرواز 90 درصد مسیر با این سوخت، نیاز به خرج دوم موشک برای شتاب‌گیری در همه ابعاد دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به خستگی‌ناپذیری، برخورداری از روحیه و تفکر بسیجی و پایان دادن به تردیدها در راستای شکوفایی اقتصاد و فرهنگ تأکید کرد و افزود: باید نوآوری، خلاقیت و خود جوش بودن در کشور موج بزند.

وی با تأکید بر فعال‌سازی کارگاهها و ایجاد اشتغال میلیونی ابراز کرد: دولت 400 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام و بیش از 300 هزار میلیارد تومان بدهی دارد و در برجام به اثبات رسید که دشمنان اجازه ورود سرمایه‌گذاران خارجی را نمی‌دهند و باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد.

سرلشکر رضایی با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی از مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: برجام آزمون خوبی بود که نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست و باید به خودمان برگردیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان ابراز کرد: این استان می‌تواند در زمینه علم و فناوری به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد و از فروش آنها میلیاردها دلار سرمایه جذب کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم که موفق به شکافتن هسته اتم شدند، می‌توانند خودرو و ادوات کشاورزی تولید کنند و در زمینه بهره‌برداری در حوزه کشاورزی کارهای بزرگی انجام دهند.

وی به استفاده از فرمول بسیجی تأکید کرد و گفت: دولت، مجلس، قوه قضاییه، بسیج و سپاه با حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری باید برای ایجاد اشتغال تلاش کنند.

سرلشکر رضایی بیان کرد: بسیج برای جنگ نبوده و بسیج یعنی مردم سالاری و مردم ما امروز در جنگ اقتصادی، سایبری و حوزه‌های فرهنگی قرار دارند و باید فرمول بسیجی در این عرصه‌ها بازتولید شود.

وی با تأکید بر حفظ اتحاد و انسجام، سلاح امروز را قلم، فکر، نوآوری و خلاقیت عنوان کرد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: