« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
سرمربی تیم استقلال گفت:امروز هوا خیلی سرد بود و از هوادارانمان بسیار تشکر می‌کنم به خاطر حضور در یک روز سخت.
به گزارش آوای رودکوف، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: امروز هوا خیلی سرد بود و از هوادارانمان بسیار تشکر می‌کنم به خاطر حضور در یک روز سخت. آن هم در روزی که هوا سرد و به منفی 10 درجه هم می‌رسید.

وی افزود: متاسفانه امروز روی دو اشتباه فردی نتیجه را عوض کردیم و خستگی بر تن هوادارمان ماند که باید از آنها بابت این اتفاق عذرخواهی کنم.

خبرنگاری گفت گسترش فولاد طی بازی‌های اخیر بیشترین گل‌ ها را از کناره‌ها خورده و آیا بهتر نبود علی قربانی زودتر به زمین می‌آمد که منصوریان پاسخ داد: نه این تشخیص ما بود که مهاجمم در زمین باشد و قربانی در آن دقیقه به میدان برود.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید استقلال نیاز به یک فرمانده دارد که بازی را اداره کند، گفت: تیم ما امروز خیلی خوب بود و در رختکن به بازیکنانم گفتم که با انرژی به داخل زمین رفتید و همان را به سکوها منتقل کردید. فوتبال تک‌ضرب ارائه کردید ولی جوانان ما باید یاد بگیرند که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. من این تجربه را در نفت تهران هم داشتم. اگر ما بد بازی می‌کردیم و قانع بودیم با خودم می‌ گفتم اشکال از ماست اما از دقیقه 55 تا 75 می‌توانستیم هر کاری با حریف‌مان انجام دهیم اما به نظرم تمرکز وجود نداشت.
 

وی تاکید کرد: اشتباهات فردی باعث شد که ما دو امتیاز از دست بدهیم و تفاوت استقلال با تیم‌های دیگر این است که هوادار آزرده‌خاطر می‌شود. امید ابراهیمی در میانه میدان یک رهبر است و مهدی رحمتی یک خط عقب‌تر حضور دارد ولی باید بپذیریم ما باید حرفه‌ای‌تر عمل می‌کردیم.

وی در پاسخ به این سوالکه آیا اخراج خسوس این ذهنیت را به وجود نیاورد که کار تمام شده است؟ گفت: اتفاقا اخراج خسوس خیلی به ما کمک کرد ولی نمی‌شود موضوع را به همین شکل مطرح کرد. ما سوار بر بازی بودیم اما متاسفانه بازی مساوی شد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید از دقیقه 75 بازیکنان‌تان بی‌تفاوت بودند، گفت: منتظر بودم یک نفر این سوال را از من بپرسد. با نظر شما کاملا موافقم و در بعضی از دقایق بازی این احساس به وجود آمد که بازی تمام شده است. در خیلی از بازی‌های بزرگ دنیا نتیجه بین دقیقه نود تا 94 عوض شده است. البته نمی‌توانم این را به غرور ربط دهم ولی بعضی از بچه‌ها و حتی عوامل تیم احساس کردند بازی تمام شده است. ما می‌توانستیم تا دقایق آخر با شرایط خوب حرکت کنیم ولی خستگی روی شانه هوادارانمان ماند.

وی گفت: شجاعت بهترین بخش زندگی است و باید از هواداران بابت این نتایج عذرخواهی کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال زمانی که یک خبرنگار تصمیم داشت در مورد انتقاد پیشکسوتان از شرایط کنونی استقلال سؤال کند، سؤال وی را قطع کرد و اظهار داشت: اگر سؤال فنی دارید بپرسید تا من جواب بدهم. هدف من فقط رفتن به جلو است و در این راه به چپ و راست و پشت‌سرم نگاه نمی‌کنم. حوصله‌ام ندارم که به سؤالات غیرفنی پاسخ بدهم تا باز هم موضوع جدیدی آغاز شود.

منصوریان خاطرنشان کرد: هر کسی می‌تواند در مورد من اظهارنظر و حتی انتقاد کند من از مرحوم دهداری یاد گرفتم که در کارم فقط سکوت و تلاش کنم و به خدا هم توکل داشته باشم. من هم این کار را انجام می‌دهم و به نظرات بقیه اهمیتی نمی‌دهم.

وی گفت: خوشبختانه فعلاً مجموعه این باشگاه مرا لایق خدمت دانسته و من هم مشغول کار هستم امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد تا پایان فصل هم بتوانیم به هدف خود برسیم و آخر فصل خیلی خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا خسرو حیدری و علی قربانی خیلی دیر وارد زمین شدند، عنوان کرد: ما در حالت طبیعی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و نیازی به حضور خسرو هم نداشتیم چرا که او به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده و استفاده از این بازیکن ریسک بود. حفظ این ستاره برای ما بسیار مهم است.

منصوریان ادامه داد: به هر حال در جریان بازی تغییراتی ایجاد شد و ما روی یک اتفاق پیروزی خود را از دست دادیم و مجبور بودیم به هر طریقی حملات خود را تشدید کنیم. در 8 دقیقه حضور خسرو ما سه فرصت گلزنی هم داشتیم و می‌توانستیم در دقایق 90 تا 96 هم نتیجه بازی را عوض کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنانم باید بدانند که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند، گفت: درس بزرگی گرفتیم که تا داور سوت نزده بازی تمام نشده است. ما اشتباهات فردی هم داشتیم البته وقتی بازیکن جوانی را در ترکیب می‌گذاریم اشتباهش را باید بپذیریم. من تاوان این انتخابم را می‌دهم از عملکرد همه راضی هستم اما شرایط باید به گونه‌ای شود تا اشتباهات فردی کمتر شود.


منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: