« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، امام جمعه شهر لنده در خطبه های نماز جمعه این هفته  ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: گاهی برخی از افراد داخلی کشور آگاهانه پیرامون مسائل مربوط به بسیج مباحثی را عنوان می کنند که دقیقاً همنوا با دشمن است، کسانی که بسیج را تندرو و افراطی خطاب می کنندخوب بدانند که این شیوه تفکر ناشی از همان جریان نفوذ است که در بین آنها ریشه دوانیده است.

حجت الاسلام محمودی اصل افزود : اربعین حسینی تجلی خودباوری امت اسلام در مقابل اسلام امریکایی است که جلوه های بندگی و اخلاص آن چشم دشمنان را کور کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: کشورهایی که به دنبال برقرای و تامین امنیت رژیم صهیونیستی هستند باید خوب بدانند که روز به روز در میان ملت خود منفور تر خواهند بود.

امام جمعه شهر لنده با اشاره به سالروز شهادت مجاهد نستوه شهید مدرس و روز مجلس گفت: مجلس عصاره ملت است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید زبان گویای ملت باشند.

وی گفت: نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و تصویب قوانین مناسب برای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم از مهمترین وظایف نمایندگان است.

خطیب جمعه این هفته لنده گفت: داشتن روحیه انقلابی یک اصل اساسی برای مقابله با فساد و اختلاس ها و تخلفات مسئولان است که می بایست نمایندگان آن را سرلوحه کارخود در مجلس بدانند.

امام جمعه لنده تاکید کرد: مسئولان در قبال بد عهدی دشمنان در مسئله برجام نباید ساکت بنشینند و هر اقدامی که موجب نقض برجام است را باید فورا در دستور کار قراردهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: