« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
شهرستان لنده
جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده با حضور رضایی دبیر شورای مواد مخدر استان ؛فرماندار ؛ دادستان و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  ،ستاد فرعي مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده امروز راس ساعت 11 صبح در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان اين شهرستان تشکيل جلسه داد.



دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده  در جلسه شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان ضمن معرفی محیط های قابل تهدید گفت: با توجه به شرايط امروزي جامعه و هجمه‌هاي خاموش دشمن به سمت سلامت جامعه مي‌طلبد كه با نگاهي نو به مسئله مبارزه با اعتياد پرداخته و نجات يك معتاد را نجات يك شخص نپندارند بلكه نجات يك جامعه بدانند.


همچنين در اين جلسه عبدالله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده طی سخنانی گفت:ما نباید فریب این را بخوریم که شهرستان لنده پاک ترین شهرستان از حیث مواد مخدر است زیرا برای شهر دارالمومنین لنده همین تعداد نیز زیاد است و زیبنده ی این مردم نیست.



دادستان لنده با اشاره به لزوم اقدام به موقع در بحث ترک اعتیاد اظهار کرد: دستگاه‌ها باید اقدامات لازم در این خصوص را به موقع و بدون تعلل انجام بدهند. باید برای تحقق این مسأله پیگیری‌های لازم از سوی مسؤولان صورت گیرد و ما نباید تنها به برگزاری جلسات اکتفا کنیم.

وی در ادامه خواهان تاسیس مرکز ترک اعتیاد در سطح شهرستان شد و پیشنهاد نمود تا همایشی در راستای آگاهی سازی و مبارزه ی با مواد مخدر در سطح شهرستان برگزار گردد.

در ادامه ی این نشست  رييس دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد بر برگزاري جلسات شوراي فرعي اين ستاد و حضور مرتب اعضا در اين جلسات بنابر اهمیت موضوع  تاکيد کرد.



سید ناصر رضایی خطاب به متوليان فرهنگي شهرستان اظهار کرد : مسئولين نهادهاي فرهنگي شهرستان بايد با جديت، آگاه سازي و اطلاع رساني در مدارس، دانشگاه‌ ها و در جمع خانواده ‌ها به امر پيشگيري کمک کرده و در اين راه کوتاهي نکنند.



وی افزود:باید بانک اطلاعات معتادین با ضریب انحرافی کم در سطح شهرستان تشکیل شود و همچنین نسبت به تقویت تیم های اجتماعی محور  (C.B.O)در محلات اقدام نمود.



در ادامه جلسه سایر اعضا برنامه های اداره مربوطه خود را در رابطه با پیشگیری از مواد  مخدر بیان نمودند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: