« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان
هیات موسس تشکل انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان صبح امروز با حضور در گلزار شهدا با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام راحل تجدید میثاق کردند .
پایگاه خبری آوای رودکوف : هیات موسس تشکل انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان صبح امروز در اولین فعالیت خود با حضور در گلزار شهدا  ضمن غبار روبی و عطر افشانی قبور با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام راحل تجدید میثاق کردند و با نثار فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند .

سید دانیال موسوی به نمایندگی از هیات موسس انجمن اسلامی در سخنانی کوتاه با اظهار خرسندی از اخذ مجوز انجمن گفت: حال که این لوح امید آفرین بدل گشت به مامنی در جایگاه مقدس دانشگاه ،آن را انجمن اسلامی دانشجویی نام نهادیم.باید بکوشیم با تاسی از نام و یاد شهدا و اهداف والای الهی و انسانی آنها ،پس از پیراستن خویشتن ،فرهنگ اصلاح و اصلاح گری را در متن جامعه مدنی نهادینه کنیم و از شهدا می خواهیم در این مسیر یاور و همراه ما باشند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: