« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: طرفدار بی چون و چرای دولت ذهن مردم را به جای اشتغال به مشکلات واقعی کشور، به حاشیه ها مشغول می کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از مهر، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران با اشاره به سخنان رئیس مجلس که گفته بود ایران در مورد نقض برجام با اقدام متقابل، آمریکا را سر عقل می‌آورد، اظهار کرد:  رئیس محترم مجلس موضع قاطع و خوبی در مورد شرارت جدید آمریکایی‌ها گرفت. سؤال افکار عمومی اینجاست که اقدامی که آمریکایی‌ها را سر عقل می‌آورد چیست؟ اکنون همه در کنگره آمریکا بسیج شده‌اند و به اجماع هم رسیده‌اند که فشارها علیه ایران را تشدید کنند. علی القاعده دولت و مجلس باید پاسخ لازم را برای این گستاخی فراهم آورند.

وی با اشاره به سکوت مقامات سیاسی دولت در این رابطه گفت: دیپلماسی دولت در مورد نقض آشکار برجام چه پاسخی دارد؟ برنامه دولت برای مقابله با نقض برجام چیست؟ به نظر می‌رسد فرصت‌ها در حال از دست رفتن است. دل بستن به رایزنی ها در واشنگتن مشکلی را حل نمی‌کند.

حبیبی تصریح کرد: امروز هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است الا اینکه صدای طبل خصومت ورزی دولت و مجلس آمریکا با ملت ایران بیش از پیش به گوش می‌رسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان تصریح کردند تمدید تحریم ۱۰ ساله نقض برجام است و ایران واکنش نشان خواهد داد، گفت: دولت و مجلس باید صریحاً واکنش عملی نشان دهند.

وی حاشیه‌سازی‌های برخی در مجلس و دولت را مانع پرداختن به مسایلی که به متن انقلاب مربوط است دانست و گفت: لغو یک سخنرانی در مشهد و جنجال‌آفرینی‌های رسانه‌ای در این مورد تولید حاشیه برای فراموش کردن متن است. سوال این است که چرا اهل فتنه، مشهد را برای تولید حاشیه انتخاب کرده‌اند. اول از کنسرت شروع کردند، دیدند جواب نمی‌دهد و امروز به سراغ موضوعات دیگر هستند.

حبیبی گفت: آقای رئیس جمهور سوگند خورده است از آزادی بیان و آزادی‌های اساسی دفاع کند ولی درباره لغو دهها سخنرانی در ارتباط با دهها شخصیت برجسته کشور موضعی نمی‌گیرند و آنها را آسیب به آزادی بیان تلقی نمی‌کنند اما لغو یک سخنرانی که به تشخیص دادستان مشهد برای جلوگیری از وقوع جرم در روز اربعین و در اوج اخبار مربوط به راهپیمایی میلیونی اربعین صورت گرفته و جزو وظایف دستگاه قضایی است به نقض آزادی بیان ترجمه می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: به نظر می‌رسد برخی جریان های سیاسی که برخی از آنها طرفدار بی چون و چرای دولت هستند یا به طرفداری از دولت تظاهر می‌کنند، نیاز به حاشیه سازی دارند تا ذهن مردم را به جای اشتغال به مشکلات واقعی کشور، به این حاشیه ها مشغول کنند.

وی با اشاره به حادثه تصادف دو قطار مسافربری در سمنان گفت: این دومین بار است که این حادثه در دوسال اخیر و در همین منطقه رخ می‌دهد. سال ۹۳ برخورد دو قطار حادثه‌آفرید و دهها نفر کشته و مجروح شدند. ما معتقدیم مجلس و رئیس جمهور موظفند بررسی دقیق و کارشناسانه ای را معمول دارند. دادستان کل کشور هم که مدعی العموم هستند لازم است دستورات لازم را بدهند و سپس نتیجه بررسی ها را به مردم اعلام کنند.

وی در بخش دیگری از سخن خود به حادثه تروریستی حله اشاره کرد و گفت: حادثه تروریستی حله با دهها شهید و مجروح کام ملت ما را تلخ کرد. البته همه کسانی که در خلق حماسه راهپیمایی اربعین از ایران و عراق و دهها کشور جهان شرکت داشته‌اند، می‌دانند که به سفری توریستی نمی‌روند. آنها خطر تکفیری‌ها و داعشی‌ها را در این سفر از نظر دور نداشتند و با احتمال چنین خطرهایی پای در خلق حماسه راهپیمایی اربعین و بیعت با امام حسین(ع) و زینب کبری(س)گذاشتند.

حبیبی با اشاره به شرارت آمریکا و اسرائیل و وهابی‌های سعودی خاطرنشان کرد: مردم دنیا در عملیات تروریستی حله بخوبی شرارت و بیرحمی و خشونت دشمنان اسلام و قرآن را می‌توانند ببینند. آنها به زن و بچه و پیر و جوان رحم نمی‌کنند. عملیات تروریستی حله عقده‌گشایی دشمنان اسلام بود.

حبیبی به مناسبت هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان کشور، اظهار کرد: بسیج همانطور که رهبری فرمودند تبلور مردم‌سالاری دینی است. دست نرم و سخت انقلاب علیه دشمن از آستین بسیج و همفکران آنها بیرون می‌آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: