« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
سوق
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اماکن ورزشی شهر سوق بازدید وبا پیشکسوتان و روسای ورزش این شهر دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از سوق، ،ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اماکن ورزشی شهر سوق بازدید وبا پیشکسوتان و روسای ورزش این شهر دیدار و گفتگو نمود.


در این بازدید جهانبخش ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان ، بهمراه دهقان مسئول بازرسی و بهروز جهانبخش مسئول دفتر حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان از اداره ورزش و جوانان سوق و اماکن ورزشی این شهر بازدید نمودند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان از زمین چمن،استخر شنا و سالن های موجوددراین شهر بازدید و ضمن تشکر از زحمات انجام شده در ورزش شهر سوق ،خواستار تلاش بیشتر در جهت ارتقای ورزش شهر سوق با توجه به وجود استعداد های درخشان در این شهر شد.

ایزد پور و همراهان همچنین در بازدید از اماکن ورزشی در شهر سوق ، با چند نفر از پیشکسوتان ، مربیان و روسای هئیت های شهرستانی دیدار وضمن تاکید بر تعامل روسای شهرستانی با روسای هئیتهای استانی ، خواستار برگزاری و میزبانی مسابقات استانی و برگزاری دوره توجیهی و آموزشی داوری و مربیگری در رشته های مختلف شد.

مدیر ارشد ورزش استان در حاشیه بازدید از استخر شنای شهر سوق ،با توجه به درخواست تعدادی از مراجعین به استخر ،خواستار برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری در این رشته مفرح شد ./اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: