« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ،مدیر کل ورزش و جوانان استان  با حضور در شهر لنده از اماکن و پروژه های ورزشی این شهر بازدید نمود.

در این دیدار ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان بهمراه دهقان مسئول بازرسی و بهروز جهانبخش مسئول دفتر حقوقی اداره کل از اماکن و پروژه های در دست احداث در شهر لنده بازدید نمود.

مدیر ورزش و جوانان استان در بازدید از شهرلنده با حضور در محل اداره ورزش و جوانان شهر لنده با تعدادی از روسای هئیت های ورزشی که در محل اداره ورزش و جوانان شهر لنده حضور داشتند دیدار و ضمن گفتگو با این عزیزان پاسخگویی مشکلات موجود در ورزش شهر لنده بود.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان به اتفاق همراهان با حضور در محل استخر تازه بازگشایی شده شهر لنده ضمن ابراز خرسندی از بازگشایی این استخر ،اظهار امیدواری نمود با حمایت مسئولین شهرستان لنده ،شاهد درخشش ورزشکاران  رشته شنا در استان و کشورباشیم.

ایزد پور و همراهان همچنین در بازدید از شهر لنده ،از اماکن ورزشی این شهر شامل سالن های ورزشی ،استادیوم آزادی این شهر ،سالن کشتی و پروژه احداث چمن مصنوعی در دست اجرا در این شهر بازدید نمود.

پروژه احداث چمن مصنوعی شهر لنده در زمینی به مساحت 1120 متر مربع با اعتبار 250 میلیون تومان در دست احداث می باشد.

شروع کار این پروژه درسال 1392 از محل اعتبارات استانی می باشد و در صورت تامین اعتبارات در سال 1396 افتتاح خواهد شد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین