« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
اخبار ورزشی
تغییرات عمده و احساسی تهدیدی است که تیم تازه شکل گرفته منصوریان را تهدید می کند.
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری آوای رودکوف ، استقلال در دیدار روز جمعه برابر گسترش فولاد در 60 دقیقه ابتدایی بازی تیم برتر زمین بود. شاگردان منصوریان در این دیدار هر چند لغزش هایی در خط دفاعی داشتند اما در بخش اعظم بازی تیم برتر زمین بودند و موقعیت های متعددی روی دروازه حریف خود خلق کردند. جنس مساوی استقلال در دیدار برابر گسترش فولاد در هفته دوازدهم مطمئنا با تساوی این تیم برابر ماشین سازی، پیکان و نفت تهران متفاوت است و این موضوعی است که می تواند تهدیدی برای آبی ها باشد.


منصوریان در ابتدای فصل بعد از فشارهایی که بابت نتایج دور از انتظار تحمل کرد، خیلی زود از سیستم مورد علاقه خود یعنی 1-3-2-4 دست کشید تا استقلال را با ترکیبی تشکیل شده از دو مهاجم روانه مسابقات کند. این تغییر تاکتیک در نهایت به نفع تیم منصوریان شد و حالا این احتمال وجود دارد که سرمربی استقلال بعد از تساوی برابر گسترش فولاد با فشاری که به او وارد شده دوباره تصمیم به انجام تغییرات بزرگ در ترکیب استقلال بگیرد؛ تغییراتی که می تواند این بار به ضرر استقلال تمام شود.


شاگردان منصوریان مطمئنا با ادامه روندی که از دیدار با ذوب آهن آغاز کردند می توانند خود را به جمع تیم های بالانشین برسانند و ارائه نمایشی مانند آنچه عصر جمعه برابر گسترش داشتند، قطعا نیاز آنها در این راه است. تیم منصوریان اگر تمرکز در زدن ضربات پایانی و البته فوتبال پخته تری را ارائه دهد، نیازی به تغییرات گسترده و زمان بر نخواهد داشت.

 

ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: