« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
اخبار ورزشی
شرایط الان بازیکنان پرسپولیس بهترین موقعیت برای حضور رامین رضاییان در ترکیب ثابت پرسپولیس است.
به گزارش سرویس ورزشی آوای رودکوف ، از زمانی که رامین رضاییان ترکیه را ترک کرد و به پرسپولیس برگشت، پیدا کردن راهی برای استفاده همزمان از او و حسین ماهینی، دغدغه اصلی این تیم بود. حسین ماهینی در پرسپولیس و رامین رضاییان در تیم ملی، نمایش درخشانی داشتند اما در ترکیب برانکو، فقط برای یکی از آن‌ها جا بود. اخراج محمد انصاری در بازی با پیکان، توفیق اجباری برای برانکو شده تا حداقل برای 90 دقیقه این مشکل را حل کند.


در دقایق پایانی بازی پرسپولیس و پیکان، ماهینی در پست مدافع وسط بازی کرد و رامین رضاییان، به سمت راست دفاع رفت. به نظر می‌رسد برانکو در بازی با ماشین‌سازی هم تصمیم به اجرای همین پلن داشته باشد. امروز در بازی پرسپولیس و دانشجویان، برانکو این ترکیب را امتحان کرد و رامین رضاییان را در سمت راست و سیدجلال و ماهینی را در پست مدافع میانی گذاشت.


تنها تفاوت این ترکیب نسبت به ترکیب احتمالی بازی با ماشین‌سازی، حضور آرام طبع در سمت چپ خط دفاعی بود. بازیکنی که به عنوان مدافع چپ ثابت به پرسپولیس آمد اما مصدومیت در هفته‌های ابتدایی باعث شد ربیع‌خواه جای او را در ترکیب اصلی بگیرد و هیچوقت، فرصت بازی در لیگ برتر برای سرخپوشان را پیدا نکرد.

 

آی اسپورت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: