« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
شهرستان لنده
قرآن‌کریم، از درختان و گیاهان، به عنوان «متاع» زندگی انسان یاد می‌کند و گاهی نیز آنها را «معیشت»، یعنی وسیله برآوردن نیازهای انسان می‌شمارد و برایشان کرامت و شأن ویژه‌ای قائل است.
پایگاه خبری آوای رودکوف : در پی درج خبری با عنوان "درختکاری صدقه جاریه / نامهربانی با یک اصله نهال +تصویر " در این  پایگاه خبری ، مبنی بر گذاشتن چند شاخه تیراهن بر روی یک نهال واقع در خیابان شهید باهنر ؛ ذبیح الله محمدی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده طی اقدامی قابل تحسین که نشان از آگاهی و معرفت ایشان به اهمیت درخت و فضای سبز می باشد به محل مورد اشاره رفت و با همکاری دونفر از شهروندان رهگذر اقدام به نجات این درخت نمود.
"
آرزو می کنیم شناخت و اگاهی ما نسبت  به درخت که گاهی " قرآن‌کریم، از آن و گیاهان، به عنوان «متاع» زندگی انسان یاد می‌کند و گاهی نیز آنها را «معیشت»، یعنی وسیله برآوردن نیازهای انسان می‌شمارد و برایشان کرامت و شأن ویژه‌ای قائل است" بیشتر و بیشتر گردد.انشاء الله




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
0
سلام احسنت بر چنین اشخاصی مثل اینکه جان ده نفر رانجات داده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
0
سلام احسنت بر چنین اشخاصی مثل اینکه جان ده نفر رانجات داده است.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
0
0
درود بر اقای محمدی عزیز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: