« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
اجرای کنسرت موسیقی توسط خواننده های زن چند سالی است که در ایران متدوال شده است، سیمین غانم خواننده قدیمی ایرانی یکی از اولین خواننده هایی بود که به اجرای کنسرت برای زنان اقدام کرد و بعد از آن هم اجراهای بسیاری روی صحنه رفت.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از جام جم: حالا مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام اعلام کرده است که قصد دارد روی صحنه برای زنان بخواند. این اولین بار نیست که یک بازیگر اقدام به برگزاری کنسرت می کند هر چند این اتفاق پیشتر از سوی بازیگران مرد بود اما در این حوزه هم مرجانه گلچین اولین خواننده ـ بازیگر زن نیست که کنسرت موسیقی برگزار می کند. همین چند وقت پیش شهره سلطانی برای بانوان اجرایی در تهران داشت که اتفاقا از سوی بازیگران و سینماگران زن سینمای ایران بسیار مورد توجه قرار گرفت.

مرجانه و منیژه گلچین قرار است برنامه شان را با عنوان «نوای گلچین» در روزهای 15 و 16 آذر در تهران روی تاالار وحدت به اجرا بگذارند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین