« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
رئیس جمهوری ترکیه با تاکید بر لزوم شکل گیری کشور مستقل فلسطین تاکید کرد که نمی توان از سازمان امنیت و شورای امنیت انتظار داشت که این معضل را حل کنند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از دیلی صباح، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهوری ترکیه که امروز در یک کنفرانس با موضوع بیت المقدس شرکت کرده بود، با تاکید بر اهمیت صلح پایدار در خاورمیانه گفت که دستیابی به چنین صلحی بدون شکل گیری یک فلسطین آزاد و مبتنی بر مرزبندی های ۱۹۶۷ و به پایتختی بیت المقدس شرقی امکان پذیر نیست.

اردوغان همچنین بر لزوم تشدید حمایت های بین المللی برای ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی از جامعه مسلمانان به دلیل آنچه وی بی توجهی آنها به مساله بیت المقدس خواند انتقاد کرد.

رئیس جمهور ترکیه در بخش دیگری از انتقادات خود، سازمان ملل را در خصوص این مساله به کفایتی متهم کرده و گفت انتظار حفاظت از عدالت را از این سازمان ندارد.

«اردوغان» گفت: از آنجاکه سازمان ملل از جامه عمل پوشاندن به تصمیمات خود در خصوص مساله حیاتی مانند فلسطین بازمانده است، نباید از آن انتظار یافتن راه حلی برای مشکلات جاری داشت.

وی همچنین شورای امنیت را نیز تا حد زیادی بدون کارایی خوانده و گفت که این شورا هیچ بحران بین المللی از جمله سوریه را نتوانسته حل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: