« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
در آستانه روز جهانی ایدز
در آستانه ی روز جهانی ایدز کمیته شهرستانی ایدز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی درسالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده برگزارشد.
به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف ، کمیته شهرستانی ایدز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی  درسالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده  برگزارشد.



رئیس شبکه بهداشت و درمان  شهرستان لنده  در این نشست با ارائه گزارشی از آخرین آمار و اطلاعات در مورد وضعیت ایدز در کشور و جهان  گفت : همکاری و هماهنگی درون وبرون بخشی یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در راه پیشگیری و کنترل این بیماری می‌باشد.



امرالله خانی افزود : یکی ازمهمترین استراتژی‌های برنامه کشوری پیشگیری ازاچ آی وی و ایدز درکشورآموزش و اطلاع رسانی به مردم خصوصا گروه‌های هدف پرخطر است که ازاین جهت حساس نمودن سیاستگزاران، مسئولان و همه افراد جامعه به موضوع اچ آی وی وایدز و همراه کردن آنان با این برنامه حایز اهمیت وضروری می باشد.



وی با اشاره به اینکه راه‌های انتقال و پیشگیری از عفونت بسیار متنوع است، ابراز داشت: انجام آزمایش خون به عنوان تنها راه تشخیص بیماری ایدز است.




خانی در ادامه برنامه های هفته مبارزه با ایدز در این شهرستان را تشریح نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین