« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
شهرستان لنده
کلنگ یک باب مدرسه شش کلاسه خیرساز شهرستان لنده با حضور نماینده مجلس و مسئولین شهرستان توسط خیر کشوری در روستای دم تنگ لنده بر زمین زده شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛  صبح امروز به همت خیر کشوری کلنگ  یکباب مدرسه شش کلاسه خیرساز شهرستان لنده  با حضور  مهندس هاشمی پور نماینده مردم  و جمعی از مسئولین شهرستان در روستای دم تنگ لنده  به زمین زده شد.


 فرماندار لنده در ائین کلنگ زنی این آموزشگاه گفت: آموزش وپرورش براي رشد و ارتقا به بستر و زمينه نياز دارد كه يكي از اين بستر ها ايجاد فضا هاي آموزشي است و كسي كه مال خود را در راه امور خير بخصوص مدرسه سازي انفاق مي كند در واقع در راه پيشرفت و تعالي جامعه خود گام برداشته است.



دارا کریمی نژاد با اشاره به مشکلات شهرستان و بن بست بودن شهر لنده اظهار داشت:لنده شناسنامه استان است و هم دارای معادن روی زمینی و هم دارای معادن زیر زمینی است و قطعا باید برای خروج آن از بن بست و ایجاد توسعه در خور شان مردم آن تلاش نمود.



همچنین نماینده شهرستانهای کهگیلویه ؛ بهمئی ؛ چرام و لنده در سخنانی با بیان اینکه نقشه راه من خروج لنده از بن بست است اظهار داشت :بکی از برنامه های در دست اقدام من کار برای عشایر و روستاهاست زیرا  اعتقاد دارم اگر خدماتی در شان روسائیان انجام می گرفت هم اکنون شاهد مهاجرت بیش از رویه روستائیان به شهر نبودیم .



مهندس هاشمی پور با اشاره به اینکه جاده لنده به خوزستان 37 کیلومتر است  افزود: 37 سال از این انقلاب می گذرد و اگر توی این 37 سال حتی سالی یک کیلومتر جاده برای لنده احداث می نمودند الان شرایط به این نحو نبوده است.



نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سه منبع : دولت ؛ بخش خصوصی و ظرفیت خیرین می توان مشکلات مردم را حل نمود خاطر نشان کرد طی مدت کوتاهی که در خدمت مردم حوزه انتخابیه ام بودم توانستم علاوه بر پیگیری این مدرسه نسبت به پیگیری مدارس پیش ساخته و احداثی و همچنین پروژه پتروشیمی دهدشت و آبرسانی به سایر شهرستانها و ...اقداماتی را انجام دهم.



گفتنی است این مدرسه شش کلاسه با پیگیری نماینده مردم و به همت نوذری خیر مدرسه ساز در زمینی به مساحت  570 مترمربع زیربنا و  11 اتاق و شش کلاس درس و آبدارخانه، نمازخانه و آزمایشگاه و با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال از محل خیر تهرانی  تامین اعتبار و احداث  خواهدشد.




همچنین مهندس عدل هاشمی پور در حین کلنگ زنی پیشنهاد دادند با توجه به اینکه کلنگ این مدرسه شش کلاسه در روز شهادت امام هشتم (ع) به زمین زده شد  نام آن مدرسه بنام :امام رضا (ع)" پیش بینی گردد.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: