« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
کهگیلویه
نماینده مردم کهیگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی جاده لیراب بخش دیشموک دوباره شروع و ۲ کیلومتر باقی مانده به پایان برسد تا مردم محروم این منطقه در زمستان مشکل تردد نداشته باشند.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت ، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با اعلام این خبر اظهار داشت: جاده سوق که از دغدغه‌‎های همیشگی مردم بوده و مدتی‌ است که عملیات اجرایی آسفالت آن در حال انجام است.

نماینده مردم کهیگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فاز اول پروژه جاده سوق در حال اتمام است گفت: آسفالت آن به‌زودی پایان یافته و یک دهانه پل در قسمت در لبک قرار دارد که ظرف مدت یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: فاز دوم پروژه جاده سوق نیز شروع شده و امیدوارم در یک برنامه زمان بندی شده بتوانیم آن را به پایان برسانیم تا برای همیشه دغدغه مردم خوب و ولایت مدار این منطقه بر طرف شود.

هاشمی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جاده دسترسی روستای لیراب در بخش محروم دیشموک 6 کیلومتر است عنوان کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت سرد نزدیک به 4 کیلومتر از آن انجام شده است.

نماینده مردم کهیگیلویه  با بیان اینکه انجام مابقی این پروژه در دستور کار قرار دارد افزود: با توجه به مشکلات مالی پیمانکار امروز در جلسه‌ای که با مدیرکل شهرسازی استان داشتیم قرار شد که به این پیمانکار کمک مالی صورت گیرد.

وی افزود: در صحبت با پیمانکار قرار شد که عملیات اجرایی را دوباره شروع و 2 کیلومتر باقی مانده را به پایان برساند و مشکل تردد مردم محروم این منطقه در زمستان برطرف شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: