« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
تک تیراندازهای داعش در موصل 15 کودک و نوجوان آواره شده عراقی را در جریان تلاش برای فرار از دست تروریست ها هدف قرار داده و به قتل رساندند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز  ، یک منبع عراقی که خواست نامش فاش نشود در این باره گفت: تروریست های داعش با استفاده از بدترین شیوه قتل، آوارگان موصل را که در حال عزیمت به سوی نیروهای امنیتی بودند سپر انسانی قرار داده و تک تیرانداز های تروریست در جریان این عملیات 15 نوجوان و کودک عراقی را به قتل رساندند.
این منبع آگاه گفت که نیروهای امنیتی عراق با پیشروی و آزاد سازی مناطق زیادی در شهر موصل ضربات سنگینی به تروریست های داعش وارد کرده اند .
نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی نیروی هوایی و ائتلاف بین المللی عملیات آزاد سازی شهر موصل را از سلطه تروریست های داعش همچنان ادامه می دهند.
عملیات آزادسازی موصل از 17 اکتبر (26 مهرماه) گذشته، از شش محور آغاز شده و نیروهای عراقی طی روزهای اخیر توانسته اند وارد شهرک ها و محلات حومه موصل در بخش شرقی شهر شوند.
خاورم**1408**1144
مترجم: اکرم کرمی* انتشار دهنده: علیرضا جباری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: