« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
آوای رودکوف گزارش می دهد
و اما در خصوص ماجرای کلنگ زنی و احداث این آموزشگاه در روستای دم تنگ لنده اتفاق جالبی افتاد که در ادامه به نقل از مدیر آموزگار این آموزشگاه به آن اشاره خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ روستای دم تنگ لنده در مسیر موگرمون و کوه سیاه و در حدود دو کیلومتری شهر لنده واقع شده که دارای مدرسه ای با شش پایه ی تحصیلی و دو اتاق کوچک و دو دستگاه کانکس و فاقد  سایر امکانات بهداشتی و رفاهی می باشد که صبح روز چهارشنبه با پیگیری نماینده مردم و به همت خیر کشوری کلنگ  یکباب مدرسه شش کلاسه خیرساز  در این روستا به زمین زده شد.



این مدرسه شش کلاسه با پیگیری نماینده مردم و به همت مهندس نوذری خیر مدرسه ساز در زمینی به مساحت  570 مترمربع زیربنا و  11 اتاق و شش کلاس درس و آبدارخانه، نمازخانه و آزمایشگاه و با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال از محل خیر تهرانی  تامین اعتبار و احداث  خواهدشد.



و اما در خصوص ماجرای کلنگ زنی و احداث این آموزشگاه در روستای دم تنگ لنده اتفاق جالبی افتاد که در ادامه به نقل از مدیر آموزگار  این آموزشگاه به  آن آشاره خواهد شد.

باقر امینی مهر مدیر و آموزگار این آموزشگاه در خصوص ماجرای جالب کلنگ زنی و احداث این آموزشگاه در روستای دم تنگ لنده و نقشی که دانش آموزان ایفا نموده و وعده ی صادقی که نماینده ی مردم داد به خبرنگار"  آوای رودکوف "می گوید:



در سال تحصیلی جدید که جهت ادامه ی خدمت وارد این روستا و آموزشگاه شدم متوجه شدم که باید مشکلات زیادی از جمله مشکلات فیزیکی ،  رفاهی و بهداشتی را باید تحمل نمود تا اینکه حدود 20 روز قبل وقتی نماینده ی مردم کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده از محل پروژه جاده لنده تراب به دهدشت بازدید نموده و قصد برگشت را داشتند تعدادی از دانش آموزان این آموزشگاه در جلوی وی حاضر و از ایشان درخواست نمودند تا از وضعیت مدرسه ی محل تحصیل آنها بازدید نماید که مهندس هاشمی پور با کمال متانت و احترام دعوت دانش آموزان را اجابت و وارد محیط آموزشگاه شد و از نزدیک وضعیت آن را ملاحظه نمود و  به انها وعده می دهد که در اسرع وقت مشکل انها را حل پیگیری و حل خواهد نمود  و  شاهدیم در کمتر از حدود 20 روز از این ماجرا نماینده ی محترم مردم به وعده ی خود با دانش آموزان صادقانه عمل نموده و امروز شاهد کلنگ زنی آن بودیم که لازم می دانم همین جا از احساس مسولیت و دلسوزی وی نسبت به دانش آموزان و مردم این روستا تقدیر و تشکر نمایم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
0
ای کاش حالا که مشکل فیزیکی این آموزشگاه حل شده مدیر آموزگار محترم و خوش بیان این آموزشگاه دست از تدریس تک پایه ای بردارد و آموزش دانش آموزان را رونقی افزونتر بخشد .
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
0
خدابه وعده دهندگان صادق توفیق عنایت فرماید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: