« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
آوای رودکوف : نايب رئيس حزب موتلفه اسلامي با بيان اينکه دولت آقاي روحاني قادر به حل معضل برجام نيست، گفت: اگر دولت آقاي روحاني در انتخابات آينده مجددا راي بياورد مشکل همينطور استخوان لاي زخم خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاري مهر، اسدالله بادامچيان، نايب رئيس شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي  در گفتگويي، برجام را پديده اي پيچيده دانست و اظهار کرد: دولت آقاي روحاني در آغاز نسبت به برجام خيلي خوشبين بود اما به‌تدريج خوش‌بيني دولت کم شد.

وي افزود: امروز با تغيير رئيس‌جمهور آمريکا و مسائل اتحاديه اروپا، برجام دچار ترديد شده است. اکنون آن ذهنيت روزهاي اول برجام و چهره‌هاي خندان دولتمردان به ذهنيت‌هايي تبديل شده است که در پي چاره‌انديشي براي پس از به باد رفتن برجام هستند و چهره‌هاي اخم کرده اي که سخن از اقدامات ايران مي‌کنند.بادامچيان با تاکيد بر اينکه اکنون سوال داخلي و خارجي اين است که سرانجام برجام چه مي‌شود؟، تصريح کرد: امروز آمريکايي‌ها نمي‌دانند با برجام چه کنند؟ ترامپ گفت آن را پاره مي‌کنم اما پس از پيروزي ديگر سخن از پاره کردن برجام نمي‌گويد.نايب رئيس شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: اوباما هم که آبروي آمريکا را برده است، در برابر عدم اجراي تعهداتش از يک طرف حرف از اجرايي شدن برجام مي‌زند و از طرف ديگر تحريم ايران را امضا مي‌کند.وي با بيان اينکه اتحاديه اروپا درباره برجام دچار چندگانگي است، افزود: آنها با آمريکا اختلاف نظر دارند ولي نمي‌توانند تصميم قاطعي بگيرند. در اين زمينه ميان دولت‌هاي اروپايي نيز اختلاف نظر فراوان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: