« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
ورزشی
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد، تنها گزینه علیرضا منصوریان برای تقویت این تیم در نیم‌فصل بازگشت سجاد شهباززاده به جمع آبی‌پوشان است.
به گزارش سرویس ورزشی آوای رودکوف ، سیدرضا افتخاری در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: از زمانی که به استقلال آمده‌ام، این تیم نتایج خوبی کسب کرده است و من از شرایط تیم راضی هستم. ان‌شاء‌الله در هفته‌های آینده به جایگاه سوم جدول هم می‌رسیم.

وی در مورد برنامه‌ باشگاه برای جذب گزینه‌های مورد نظر علیرضا منصوریان در نیم فصل گفت: در استقلال آنقدر بازیکن اضافه داریم که وقت نمی‌شود، بازی کنند! با منصوریان هم صحبت کرده‌ام و تنها گزینه او سجاد شهباززاده است. این بازیکن در لیگ ترکیه حضور دارد و اگر شرایط فراهم شود، به استقلال اضافه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به درگیری محمد خرمگاه و ساکت الهامی در جریان بازی روز گذشته صبای قم و استقلال تصریح کرد: در این زمینه با غلامرضا بهروان صحبت و اشاره کردم که مقصر اصلی این اتفاقات مربی حریف (الهامی) بود و باعث ایجاد درگیری‌ها شد. هر چند اعتقاد داریم نباید این اتفاق می‌افتاد، اما خودم در ورزشگاه حضور داشتم و دیدم که این آقا چند بار کنار زمین بازیکنان و مربیان را تحریک می‌کرد. او باید نیمه اول اخراج می‌شد که اگر این اتفاق رقم می‌خورد، حواشی پایان بازی رخ نمی‌داد.

 افتخاری وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان را مطلوب خواند و گفت: تیم ملی فوتسال سه روز دیگر با روسیه بازی دارد. روسیه تیم دوم، سوم جهان است، اما هنوز پخش مستقیم این بازی از شبکه سوم نهایی نشده است. سالن هندبال جایگاه زیادی برای تماشاگران ندارد و پاسخگوی دوستداران فوتسال نیست. امیدوارم کنداکتور صداوسیما برنامه‌ای برای پخش مستقیم دیدار فوتسال ایران و روسیه داشته باشد.

وی در خصوص رأی دیدار گیتی پسند و حفاری عنوان کرد: رأی این بازی اعلام شده و گیتی‌پسند یک هفته زمان دارد تا به کمیته استیناف شکایت کند، اما فکر نکنم اتفاقی بیفتد. اگر حفاری عقب بود، شاید آن موقع گیتی‌پسند می‌توانست اعتراضش به جایی برسد.

 مشاور سرپرست کمیته فوتسال در خصوص تهدید گیتی‌پسند برای کناره‌گیری از لیگ برتر خاطرنشان کرد: فکر نکنم این کار را بکنند. مسئولان باشگاه گیتی پسند از روی عصبانیت این حرف را زده‌اند.

 تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین