« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
رئیس اداره آموزش و پرورش لنده خبر داد
رئیس اداره آموزش و پرورش لنده گفت: با توجه به بارش باران و بارندگی های اخیر ؛ مدارس تایم صبح مقطع ابتدایی شهرستان لنده تعطیل شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف : سیف‌الله محمدی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف با اعلام این خبر گفت:بارش باران از نعمت‌های الهی است که خوشبختانه طی چند روز اخیر  باعث نشاط و شادی مردم و خصوصا کشاورزان و دامداران گردیده  و بستر لازم برای کشت و کشاورزی را بیش از پیش در این شهرستان فراهم نموده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده افزود : در طی چند روز اخیر شدت بارش باران به گونه‌ای بود که شاهد جاری شدن سیلاب در سطح معابر و خیابان‌های شهر و روستاها بوده‌ایم و بر همین اساس و به منظور کاهش خطرات احتمالی و در جهت حفظ سلامت دانش‌آموزان ؛ مدارس مقطع ابتدایی شهرستان لنده تعطیل شدند.

وی خاطر نشان کرد: در سایر مقاطع تحصیلی تعطیلی نداریم و نوبت بعد از ظهر همه مدارس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم به قوت خود باقی خواهد بود و کلاس‌ها دایر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: