« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
در گفتگو با آوای رودکوف عنوان شد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده گفت: غبار روبی وعطر افشانی گلزار شهدا ؛ دیدار با خانواده بسیجی شهید سهرابی ثانی ؛ دیدار با امام جمعه و پیاده روی خانواده از جمله برنامه های این روز است.
 پایگاه خبری آوای رودکوف : احمد علی کریمی زاده  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاهپیام نور لنده  در گفت‌‌وگو با خبرنگار آوای رودکوف ، بااشاره به برنامه های گرامیداشت روز دانشجو به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه،گفت: غبار روبی وعطر افشانی گلزار شهدا ؛ دیدار با خانواده بسیجی شهید سهرابی ثانی ؛ دیدار با امام جمعه و پیاده روی خانواده از جمله برنامه های  این روز است.

 وی تصریح کرد: فردا 15 آذر ماه ویژه برنامه روز دانشجو در شهرستان لنده از طرف بسیج دانشحویی پیام نور  ساعت 15در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود .

کریمی زاده با گلایه از بعضی مسولان در عدم همکاری با برنامه های بسیج دانشجویی از  از عدم  تعامل  دانشگاه در برگزاری این برنامه ها خبر داد و دلیل آن را منع برگزاری برنامه از طرف مرکز پیام نور استان برشمرد و گفت : در دوسال گذشته نیز اجازه برگزاری چنین برنامه ای را به ما  ندادند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: