« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
حجت الاسلام بزرگواری
نماینده پیشین کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه آقایان هدایت خواه و نقوی حسینی دو چهره ارزشی و ولایی هستند گفت:لغو این سخنرانی ها به خاطر این است که نمی خواهند روشنگری در مورد برجام و حقوق های نجومی انجام شود و تنها مقابله به مثل می کنند.



به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری با بیان اینکه روز دانشجو یک روز به یاد ماندنی و نقطه عطفی در انقلاب اسلامی است، گفت : در این روز جوانان در راه انقلاب و استقلال آزادی این ملت در مقابله با رژیم منهوس پهلوی و آمریکا جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه روز دانشجو یک روز ملی در جمهوری اسلامی است، افزود: همه گرایش ها و طیف هایی که در سایه انقلاب اسلامی حیات دارند و زندگی می کنند باید برای این روز مهم اهمیت خاصی قائل باشند و دلسوزانی ارزشی نظام که انقلاب اسلامی را می فهمند باید سخنرانی کنند.

نماینده پیشین شهرستانهای کهگیلویه، یهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقایان هدایت خواه و نقوی حسینی دو چهره ارزشی، ولایی هستند که می توانند به خوبی موضوعات سیاسی و برجام را برای دانشجویان تبیین کنند، ادامه داد: متاسفانه آقایان با لغو سخنرانی این دو فرد ارزشی مانع حرف های پشت پرده برجام برای دانشجویان شدند.

بزرگواری با بیان اینکه آقایان به شعارهای خودشان (درود بر مخالف من) عمل نمی کنند، تصریح کرد: دولت مفلوک آقای روحانی که مثل حکومت شاهنشاهی مانع از حرکت دانشجویان انقلابی شده، امروزه نیز این دولت مانع از سخنرانی افراد انقلابی و ارزشی می شود.

وی با بیان اینکه لغو سخنرانی ستار هدایت خواه و سید محمد نقوی حسینی مقابله به مثل سخنرانی آقای مطهری در مشهد بود یادآور شد: آقای مطهری فقط نسبی با شهید مطهری نسبت دارد و به عقاید و بیانات وی هیچ گونه عملی نمی کنند.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد : اینکه امروز وی آثار شهید مطهری را به چاپ می رساند فقط به خاطر پولی است که از این طریق به جیب می زند.

بزرگواری در پایان اضافه کرد: لغو این سخنرانی به خاطر این است که نمی خواهند روشنگری در مورد برجام و حقوق های نجومی انجام شود و تنها مقابله به مثل می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: