« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
کهگیلویه بزرگ
نماینده کهگیلویه بزرگ در پیامی بمناسبت گرامیداشت روز دانشجو این روز را به تمامی دانشجویان و فعالان عرصه علم و دانش تبریک گفتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف متن پیام نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

16 آذر ۱۳۳۲ در کتاب قطور تاریخ ایران روز ماندگار و تاریخ سازیست، روز برگزاری آزمون مقاومت، استقلال طلبی و آزادی خواهی دانشجویان فهیمی که هنوز خون سرخ آنان در کلاس درس جاری و بر سردرب دانشگاه تهران نمایان است. دانشجویان مکتب توحید که در درس میهن پرستی٬ شجاعت و شهامت نمره الف گرفتند تا روحیه ایثار٬ شهادت و مطالبه گری واحد مشترک، دلخواه و تخصصی عموم دانشجویان باشد.

علو درجات آن قهرمانان و پهلوانان را از حی سبحان مسئلت دارم.

روز دانشجو را که روزی بزرگ و یادمان و نماد استقلال خواهی٬ حق طلبی و آرمان گرایی بر محور ایمان و علم است را گرامی داشته و دست تلاشگر دانشجویان کوشا و دلسوز را  به گرمی می فشارم و بعنوان خادم مردم در خانه ملت انتظار و درخواست می نمایم  که وصایای حضرت امام خمینی (ره)  و منویات مقام معظم رهبری را نصب العین خویش قرار داده و با چشم بیدار و فرهیختگی بدور از احساس، تحولات منطقه و جهان را فکورانه و مشفقانه  تجزیه و تحلیل نموده و در راستای ترسیم چشم انداز آینده روشن ایران اسلامی قلم ها و قدم های استوار خود را محکمتر نمایند. چرا که دانشجو به سان رودخانه سیالی هست که جامعه را تا رسیدن به اقیانوس مقصد و ساحل نجات رهنمون می نماید .

               عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین